6/17/2024

חברת הלן דורון תקיים קייטנה ללימודי אנגלית SUMMER SCHOOL

בס"ד

חברת הלן דורון תקיים קייטנה ללימודי אנגלית  SUMMER SCHOOL



בקיץ הזה אתם יכולים לשפר את האנגלית של ילדיכם עם קייטנה מהנה וכיפית מבית חברת הלן דורון, המתמחה בלימודי אנגלית לילדים מגיל 3 חודשים ומעלה. החברה תפעיל במהלך חודש יולי קייטנות ללימודי אנגלית בשיתוף עם מפעלי בית עמנואל לעולים לכיתות ג-ו.

חברת הלן דורון תקיים קייטנה ללימודי אנגלית  SUMMER SCHOOL


הקייטנה של הלן דורון שתפעל בחודש יולי, תתמקד בלמידת השפה האנגלית בקבוצות קטנות לפי גילאים, ותכלול מגוון של דרכים שיהפכו את למידת האנגלית לחוויה של ממש.

 בין הסדנאות, ניתן למנות סדנת רדיו ייחודית באנגלית לשדרן הצעיר, בהדרכת השדרן הוותיק ריצ'רד פרידמן (מי שהיה בעברו מנהל המוזיקה ושדרן של רדיו "קול רגע"  וכיום מנהל את תחנת הרדיו של הלן דורון לבני נוער-  TeenBuzz Radio). במסגרת הסדנה, יתנסו המשתתפים בהכנה, הפקה, עריכה, כתיבת תכנים ושידור ברדיו צעיר ובועט באנגלית. כמו כן, יתקיימו סדנת אימפרוביזציה ואילתור, סדנת ג'אגלינג, משחקי מים, סדנת מיחזור ועוד.  

הקייטנה תשים דגש על לימוד אנגלית מדוברת בשיטת הלן דורון. הקייטנה תועבר בשפה האנגלית בלבד ע"י צוות מדריכים ומורים דוברי השפה. בדרך זו, יוכלו התלמידים לשפר ולחזק את מיומנויות הדיבור, הקריאה והכתיבה שלהם בשפה האנגלית. המשתתפים ייחשפו לשיטה שונה מזאת הנהוגה בבתי הספר, מתוך מטרה לגרום להם להתחבר ללימוד השפה האנגלית בצורה חווייתית ובכך לאהוב את מה שהם לומדים.

הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית החברה, מסרה: " נוכח ההצלחה של קייטנת האנגלית בשנה שעברה, החלטנו לפתוח אותה גם השנה. המשתתפים מקבלים את חוויית החינוך הטובה ביותר שניתן בתחום האנגלית, הם מחזקים את יכולות השפה שלהם בדרך מהנה וכיפית ובכך מתחזק גם הביטחון העצמי בדיבור." 
 
הקייטנה תתקיים במהלך חודש יולי מה7/7-18/17, בשעות 9:00-13:00.
מחיר-  800 שח
מיקום הקייטנה: תיכון אורה מודיעים ברמת גן
פרטים והרשמה במפעלי בית עמנואל בלינק: https://www.mbe-rg.co.il/page.php?type=matClass&id=290&m=564&ht=#navbar

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use