6/19/2024

ליראק פריז מותג הטיפוח הבינלאומי עם פרזנטורית חדשה

בס"ד




מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז, בחר פרזנטורית חדשה למותג בישראל. מדובר בכוכבת הרשת ואשת העסקים הישראלית אדל בספלוב, שתככב בקמפיין להשקת סדרת מוצרי ההגנה מהשמש, שיעלה בימים אלה בהשקעה שח כמיליון ש"ח.


הקמפיין של ליראק פריז להשקת סדרת השמש החדשה של המותג, יכלול: שלטי חוצות, פרסומת ברדיו, באתרי אינטרנט ובסושיאל, וכן יקודם באינסטגרם של בספלוב וישווק אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק באתר האינטרנט של המותג.

סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של Lierac Paris כוללת מוצרים עם מערכת סינום גבוהה של כל הספקטרום, עם פעולת אנטי אייג'ינג הוליסטית וגם העמקת השיזוף. בין המוצרים: קרם הגנה לפנים ותחליב הגנה לגוף  30SPF ו-50SPF , סטיק הגנה לפנים + 50SPF ושמן גוף. 

בנוסף, קיימים בסדרה מוצרי הגוף של ליראק פריז, מגוון תכשירים המוכחים קלינית לטיפול בצלוליט, מיצוק, חיטוב , פיסול הגוף , הזנת העור, טיפול ביובש, ועוד.
 
עוד תוכלו למצוא בסדרה, תכשיר המיועד לשימוש לאחר החשיפה לשמש. מדובר במוצר שהינו שיתוף פעולה ייחודי של ליראק פריז ואדל בספלוב.  המוצר החדש נועד לשמר ולהעמיק את גוון השיזוף ולהעניק לעור מראה קורן ורענן.  המוצר ישווק בישראל תחת השם של אדל: "LIERAC X ADEL ".   

אדל בספלוב אמרה כי: "אני גאה על שיתוף הפעולה הייחודי הזה ועל הבחירה של ליראק פריז הבינלאומית בי כפרזנטורית המובילה את המותג בישראל. כחובבת שיזוף מושבעת אני מודעת לחשיבות הרבה שיש בהבאת סדרת מוצרים איכותיים ומוכחים קלינית לשיזוף ולאחר השיזוף לשוק המקומי."
  
ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק פריז בישראל, אמרה: "הצלחנו בישראל ליצור תקדים עם המותג הבינלאומי ליראק פריז וזאת בזכות ההצלחה של אדל ברשתות החברתיות עם שיא במכירות אליו הגיעה עם עשרות אלפי מוצרים שנמכרו על ידה בשלוש השנים האחרונות".  

 



אדל בספלוב בת ה31, היא כוכבת מובילה בישראל, אשת עסקים ודוגמנית. תחומי העיסוק שלה כוללים: לייף סטייל, ביוטי, אופנה ועוד, ויש לה מעל לחצי מיליון עוקבים (568K). בספלוב נשואה לאיש העסקים מאץ' עבד ולהם שני ילדים: שיה וליב. 

חברת LIERAC PARIS נוסדה  ב-1975 בצרפת, ע"י  הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (בהיפוך האותיות מקבלים את שם החברה - ליראק).  החברה מיצבה את מעמדה כחברה הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם. היא משווקת ב65 מדינות ברחבי העולם ומדורגת במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית.
כל מוצרי המותג מיוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית.
קרדיט תמונות: שי פרנקו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use