6/25/2024

הפרי הכי טוב לעור הפנים שלכם והתכשירים של weleda

בס"ד

הפרי הכי טוב לעור הפנים שלכם והתכשירים של weleda



אולי לא ידעתם, אך הפרי הנחשב לבעל הדגולות האיכותיות ביותר לעור הפנים הוא אחד מהפירות בהן נתברכה ארץ ישראל, אחד משבעת המינים - הרימון.
הפרי הכי טוב לעור הפנים שלכם והתכשירים של weleda



הרימון נחשב לפרי בעל סגולות מרפאות עוד מימי קדם, וכבר בעבר הרחוק מאוד נהגו להשתמש בו, על כל חלקיו, לבעיות בריאות רבות, אך מעט מאוד אנשים יודעים כי הפרי האדום בעל הגרעינים העסיסיים, הינו גם בעל סגולות לטיפוח העור.

זרעי הרימון עשירים בוויטמינים, אבץ, מינרלים, סידן, אשלגן, סיבים וחלבון, וכן נוגד חמצון בשם פוניקלגין המצוי במיץ ובקליפת הרימון, וחומצה פוניצית המצויה בשמן זרעי האימון ונחשבת אנטי דלקתית.

בנוסף, תודות לחומרים הפעילים המצויים בו, הרימון מהווה את פרי האנטי אייג'ינג המושלם עם יכולת להילחם בנזקי הזמן, לשמור על גמישות העור, למצק אותו ולעזור בהשגת מראה נטול קמטים.

מיץ פרי הרימון ובעיקר השמן המופק מזרעיו, מהווים מקור טבעי לחומצות שומן חיוניות לעור כחומצת אלפא לינולנית הנחשבת לאחת מחומות המועילות ביותר הקיימות בטבע.

במיץ הרימון הסחוט תהנו מתכולה גבוהה של חומרים נוגדי חמצון בשם פוליפנולים, בעיקר טאנינים ופלבונואידים. הפוליפנולים מסוגלים לנטרל רדיקלים חופשיים העלולים לגרום לנזק לעור, להקטין את נזקי חמצון התאים בגוף ולהאט תהליכי הזדקנות בעור.  

כמו כן, שמן זרעי הרימון עוזר גם להפחית את קמטי העור, להחזיר את הגמישות הטבעית של העור, למצק את העור ולהעניק גוון פנים אחיד יותר. עוד הוא תורם בהאטת תהליכי הזדקנות העור, חידוש העור ורקמות העור.  

בעקבות כל היתרונות הללו, שמן זרעי הרימונים ניצב כשחקן נחשק ויוקרתי בתעשיית הרפואה המשלימה ותעשיית הקוסמטיקה והטיפוח.

מותג וולדה משיק בימים אלה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה המכילים מרכיבים פעילים עוצמתיים מהטבע ומבוססים על שמן זרעי רימונים ופפטידים משורש מאקה. התכשירים הללו, הכוללים 5 מוצרים לעור הפנים: קרם עיניים, קרם יום, קרם לילה, סרום ושמן רימונים ממצק, נועדו לשקם ולמצק את העור ולעזור בהענקת גוון אחיד לעור.

צילומים: יח"צ ולדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use