6/17/2024

כל מה שחשוב לדעת על טיפוח העור בזמן ההריון

בס"ד

כל מה שחשוב לדעת על טיפוח העור  בזמן ההריון



תקופת ההיריון היא תקופה מאוד חשובה ויקרת ערך, ובעקבות כך נשים משנות סדרי עולם, אם זה בהרגלי התזונה כהפסקת אכילת דגים נאים, הבריאות כהפסקת עישון וצריכת אלכוהול, הספורט, ולמעשה בכל תחומי החיים, כולל שגרת הטיפוח. 
כל מה שחשוב לדעת על טיפוח העור  בזמן ההריון



בעקבות ההיריון, הגוף עובר מגוון שינויים הורמונליים, המשפיעים גם על מרקם העור וגוון העור, דבר המעסיק רבות נשים הרות, לצד החששות באילו מוצרים מותר להשתמש במהלך התקופה הזו.

לימור פטאי, נטורופתית בכירה בחברת WELEDA, אמרה כי : "השינויים שהעור עובר בזמן ההיריון הם רבים ומגוונים החל מפיגמנטציה מוגברת, פצעונים, רגישות, אדמומיות וגם יובש, אך כשם שחשוב להקפיד על תזונה ולשמור על מה שנכנס לגוף, כך חשוב גם להקפיד על מה נמרח עליו, ולעשות שימוש רק בקרמים המכילים חומרים המותרים לנשים בהריון, משום שלא כל קרם נחשב לבטיחותי עבורך ועבור העובר". 

אז מה חשוב לדעת על שימוש במוצרי קוסמטיקה בזמן ההיריון? 

ממה להימנע?
חשוב להימנע מתכשירים קוסמטיים בעלי רכיבים ממשפחת הרטינול. רכיבים אלו נחשבים למסוכנים לעובר,על כן יש לוודא כי  ברשימת מרכיבי המוצר, לא כתוב את המילים רטינול או רטין A.

יש להקפיד שהתכשירים יהיו נקיים מרכיבים דוגמת פנול והידרוקינון.  חברות קוסמטיקה רבות מציעות תכשירים המכילים את הרכיבים הללו, ולכן יש לשים לב ולקרוא בקפידה את רשימת הרכיבים, על מנת להימנע משימוש במוצרים אלו במהלך ההיריון.

במהלך ההיריון, עור הפנים רגיש יותר, ולכן מומלץ מאוד להימנע משימוש בתכשירים אגרסיביים שמייבשים את העור ועלולים לגרום לגירוי.

מומלץ להימנע משימוש בתכשירי פילינג בעלי אחוז גבוה של חומצות ותכשירי פילינג בעלי גרגרים גסים. 

יש להימנע משהייה מרובה בשמש, לחבוש כובע ולהשתמש במסנן קרינה, במטרה למנוע החמרה של כתמי פיגמנטציה העלולים להתפתח במהלך ההיריון.

מה מומלץ?
מומלץ להשתמש בהריון במוצרים טבעיים, המבוססים על רכיבים ממקור טבעי, רכיבים אפקטיביים מהטבע, שאינם מכילים חומרים כימיים העשויים לפגוע בעובר וכן ללא חומרים אגרסיביים היכולים להוציא מאיזון את העור הרגיש בתקופת ההיריון. מומלץ לבדוק שרשום על התכשיר שהוא 100% טבעי. 

לפני שימוש בכל תכשיר, מומלץ לבדוק לאיזה עור הוא מתאים ומיועד. האם התכשיר מתאים לעור שומני, יבש, כסה עם כתמים? בהתאם לכך, בוחרים את הסדרה הנכונה לטיפול באותו סוג עור. 





בימים אלה מותג WELEDA משיק  סדרת אנטי אייג'ינג  חדשה. הסדרה בעלת רכיבים טבעיים ופעילים,  כדוגמת פפטידים של שורש מאקה ושמן זרעי רימונים. סדרת מוצרים אלו באה לעזור לעור במיצוק,שיקום וחידוש, ובכך לסייע לעור לקבל מראה עור אחיד, צעיר וזוהר יותר בצורה טבעית. 

הסדרה של וולדה שנבדקה קלינית, זוכה ליתרון בולט שהיני היכולת לסייע במראה פנים אחיד, מה שיכול מאוד לסייע למראה עור הפנים בזמן ההיריון. סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של Weleda כוללת 5 מוצרים חדשים לעור הפנים: סרום,  קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק

קרדיט תמונות: יח"צ וולדה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use