6/24/2024

השקת הסרט גנוב על החיים בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה

בס"ד

השקת הסרט גנוב על החיים בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה



ביום שישי האחרון התקיימה הקרנת הבכורה לסרט המיניונים החדש - "גנוב על החיים" בהוט סינמה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה.

להשקה החגיגית שכללה שלל פינוקים כפיצות מפיצה האט, חטיף MOOSH, סוכריות גומי וכמובן פופקורן ושתייה, הגיעו מגוון סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ.

השקת הסרט גנוב על החיים בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה



בין המפורסמים שהגיעו לצפות בסרט, הגיעו המדבבים ליאת הר-לב ויניב ביטון. עוד הגיעו אנה אהרונוב, שופטת רוקדים עם כוכבים, עם בנה אדם שזהו הסרט הראשון שלו; גל רובין, השורדת עם חמשת ילדיה, המודחת הטרייה מבית האח הגדול - לירון טנג'י; השחקן אלברט כהן, המלהקת אמירה בוזגלו, כוכבי הרשת ליופריו - רונית, ג'ונתן והילדים, ועוד.




צילום: אסף לב


צילום: אסף לב





נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, אמרה בפתיחת האירוע: "אנחנו שמחים לארח את הקרנת הבכורה של הלהיט "גנוב על החיים" עם גרו והמיניונים החוזרים בהרפתקה חדשה שבמרכזה החיים עצמם". עוד היא אמרה כי: "הקניון הגדול הפך בשנים האחרונות גם למרכז בילוי ותרבות, בו עורכים השקות, פרמיירות ואירועים בינלאומיים".


סרט גנוב על החיים


סרט גנוב על החיים



@condelight

השקת הסרט "גנוב על החיים" בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה בהוט סינמה

♬ edamame - bbno$
ביקורת סרט - מיניונים - "גנוב על החיים"
הסרט החדש בסדרת המיניונים עוקב אחר חייהם החדשים של גרו, לוסי ושלושת הבנות: מרגו, אדית' ואגנס. למשפחה מצטרף חבר חדש למשפחה - התינוק גרו ג'וניור, שכל מה שהוא רוצה לעשות זה לגרום למבוכה רבה לאביו האוהב גרו.
הפעם על גרו ומשפחתו מוטלת משימה חדשה לחלוטין, כזו שדורשת מהם לצאת מאזור הנוחות שלהם, עם זהויות חדשות ומקום חדש להסתגל אליו. על הדרך הם פוגשים אנשים חדשים וישנים, כנערת המתבגרת פופי שהיא ממש לא תמימה, האויב החדש מקסים לה מאל וחברתו ולנטינה, וכמובן איך אפשר בלי החברים הצהובים והמתוקים - המיניונים, שרובם יוצאים לחופשה קצרה, מלאת בלאגן וצחוקים.

אם לא ראיתם את הסרטים הקודמים של המיניונים, לא תרגישו שאתם לא מבינים מה הולך בסרט. גם אני צפיתי רק בסרט אחד של המיניונים, נדמה לי שזה היה הסרט הראשון או השני, ובצפייה בסרט החדש לא הרגשתי שאני מפספסת או לא מבינה משהו.

הסרט החדש מאוד חמוד ומתאים לכל המשפחה, ומציע גרסה מדובבת, כאמור עם המדבבים ליאת הר-לב ויניב ביטון, או גרסה אנגלית עם תרגום הכוללת מקבץ כוכבים מרשים, ביניהם: סטיב קארל (גרו), קריסטן וויג (לוסי), ג'ואי קינג (פופי), וויל פארל (מקסים לה מאל), סופיה ורגרה (ולנטינה), מירנדה קוסגרוב (מרגו).
מששך הסרט:1 שעה ו-35 דקות.
דירוג שלי: 6/10.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use