6/10/2024

הלן דורון ועמותת מגדל אור בשת"פ לרגל יום המודעות עם עיוורים ולקויי ראייה

בס"ד

הלן דורון ועמותת מגדל אור בשת"פ לרגל יום המודעות עם עיוורים ולקויי ראייה
צילום: יח"צ הלן דורון



בתאריך ה-6.6, שבהגדרה הרפואית מציין ראייה תקינה, חל בישראל ה-Blind Day, יום המודעות וההזדהות עם עיוורים ולקויי ראייה.

לרגל כך, חברת הלן דורון הישראלית, הפועלת ב-40 מדינות ברחבי העולם בתחום לימודי השפה האנגלית ומתמטיקה לילדים ובני נוער, יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת "מגדל אור", מרכז לקידום אנשים עם לקות ראייה או עיוורון, המספק תעסוקה לעשרות עיוורים ולקויי ראייה במפעל העמותה, להכנת ערכות לימוד עבור תלמידים בארץ ובעולם.


הלן דורון ועמותת מגדל אור בשת"פ לרגל יום המודעות עם עיוורים ולקויי ראייה
צילום: יח"צ הלן דורון



ערכות הלימוד של הלן דורון כוללות תיק גב עם ציוד בית ספר כמחברות, חוברות לימוד, ספרים, דפי הדרכה ועוד. הערכות מיועדות ומשמשות תלמידים, מורים, זכיינים ומרכזי לימוד לאורך כל השנה.

מרכז מגדל אור פעיל מעל 60 שנה, ומופעל משנת 2011 בידי עמותת "יעדים לצפון" מייסודה של קרן רש"י, כאשר המפעל ממוקם בקרית חיים.

הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית חברת הלן דורון, אמרה כי: ''כמפעל ישראלי עם אג'נדה חברתית וכחלק מהחזון לתרום לקהילה בארץ, שיתוף הפעולה עם מרכז 'מגדל אור' עובד בצורה נפלאה לאורך שנים. כשליש מכל החומרים שנשלחים לרשת הגלובלית שלנו מורכבים במפעל ע"י אנשים בעלי לקויות ראייה ואני מברכת על העשייה המופלאה של העמותה".

גבי כהן, מנהל המפעל של עמותת מגדל אור, אמר: "אנו רואים זכות גדולה להיות חלק ממערך הייצור של חברת הלן דורון. השת"פ עם הלן דורון מספק עבודה, הכנסה וסיפוק רב לעובדים ומעצים את תחושת הערך העצמי שלהם מתוך גאווה על האחריות המוטלת עליהם אותה הם מבצעים בהצלחה רבה".


הלן דורון ועמותת מגדל אור בשת"פ לרגל יום המודעות עם עיוורים ולקויי ראייה
צילום: טניה גורביץ



קצת על חברת הלן דורון
הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה, לילדים מגיל 3 חודשים עד גיל 18. מדובר בשיטה ישראלית מצליחה, הפועלת ב – 39 מדינות בעולם עם מעל 1000 מרכזי לימוד. בישראל יש לחברה מעל 100 נקודות לימוד בפריסה ארצית. השיטה של הלן דורון מתבססת על לימודי אנגלית חווייתיים, מלאי מוזיקה, משחקים, סיפורים ומגוון פעילויות פדגוגיות המתוכננות בקפידה עבור כל שכבת גיל. כך הילדים לומדים אנגלית בקלטת ובטבעיות, בדיוק כמו שלומדים שפת אם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use