6/27/2024

מדריך לבחירה נכונה של מערכות חלונות ודלתות באדיבות קליל

בס"ד

מדריך לבחירה נכונה של מערכות חלונות ודלתות באדיבות קליל



בחירת חלונות ודלתות היא מאוד קריטית ממספר בחינות: טמפרטורה, רעש ונוחות תנועת המפתחים, על כן קבלו מדריך לבחירה נכונה של מערכות דלתות וחלונות לבית שישפרו את האווירה ואיכות החיים בבית, באדיבות חברת קליל מכרמיאל, החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק מערכות חלונות דלתות ואלומיניום.

מדריך לבחירה נכונה של מערכות חלונות ודלתות באדיבות קליל



ההתפתחות בתחום מערכות החלון היא רבה, הן בפן העיצובי והן בפן הפונקציונלי עם אביזרים להנעה קלה ונוחה, בטיחות והפעלה, נעילת הבית ואיטום ובידוד מתקדמים. 

בתחום החלונות, ניתן למצוא מספר סוגי חומרים מהם עשויה מערכת החלונות. בישראל ניתן למצוא מערכות ברזל, בעיקר בסגנון בלגי, או עץ. אולם החומר הנפוץ ביותר הוא האלומיניום, תודות לתפעולו הקל, עמידותו לאורך שנים והמחיר הנגיש שלו.

כמו כן, יש מי שמסווג חלונות על פי סגנונם העיצובי. ובישראל, הנפוצים הם הסגנון הבלגי, מערכות בייסיק עם פרופילים בקווים ישרים, נטולי גימורים ייחודיים, וכן סגנון שנכנס יותר בשנים האחרונות המתבטא בעיצובים מינימליסטיים ומודרניים-עכשוויים.


מדריך לבחירה נכונה של מערכות חלונות ודלתות באדיבות קליל



כדי לבחור את סוגי החלונות הנכונים, מומלץ לבחון את הפונקציונליות שלהם והתאמתם לחלל הבית המבוקש:
חלונות הזזה -
חלונות הנעים על מסילה ואינם תופסים שטח נוסף. חלונות אלה מהווים פתרון אידיאלי במפתחים בהם יש צורך בפתיחה רחבה במיוחד או כשיש מגבלת מקום. חלונות ודלתות אלו מתאימים במיוחד לסלון, עם אפשרות יציאה וכניסה נוחים, כניסת אור, אוויר והענקת שדרוג למראה הכללי.

חלונות ציר -
חלונות בעלי ציד בצד הנפתחים החוצה או פנימה. מאפשרים אוורור מקסימלי והם בעלי איטום גבוה לרעש ופגעי מזג אוויר. חלונות אלה מתאימים למפתחים קטנים יותר. חשוב לזכור כי חלונות אלה מחייבים שטח פנוי מחפצים כדי שהחלון יפתח. חלונות ציר מתאימים לחדרים עם מפתח מלא של החלון לצרכי אוורור, אור או נוף. מתאימים במיוחד לחדרי שינה או חדרי עבודה.

חלונות קיפ ודריי קיפ -
חלונות הנפתחים כלפי פנים בחלקם העליון, כך שרמת אווורור החדר מבוקרת. מתאימים במיוחד לחדרי אמבטיה ושירותים, שם חשוב לשמור על פרטיות ומניעת כניסת מים.
מנגנון פתיחת חלון דריי קיפ משלב בין חלון עם מנגנון ציר לפתיחת כנפי החלון. 

הצללה -
בחירת סוג ההצללה משפיע רבות על איכות החיים בבית. תריסי גלילה עוזרים לשלוט באופן מלא על כמות האור והאוויר הנכנסים, ואילו צלונים מעניקים מראה מודרני עם יכולת כיוון של זווית ההצללה. חשיבות התאמת ההצללה תעזור בשמירה על פרטיות וטמפרטורה נוחה בבית. כמו כן, הצללה ותריסים מוסיפים גם ביטחון.

זכוכית ופתרונות זיגוג -
בזכוכית ישנם שני סוגי פתרונות עיקריים, האחד זכוכית בידודית והשני זכוכית טריפלקס. כמו כן, לזכוכית רמות שקיפות שונות, וניתן להוסיף גם מסננים להורדת הקרינה LOW E, ורמת האור לחללים מוארים במיוחד. ניתן לשלב בין סוכי הזכוכיות בהתאם לצרכים שלכם, ובמיוחד כשלכל זכוכית יתרון תפקודי שוני כשקיפות, סינון קרינה, בידוד אקוסטי ותרמי.

בעבר השתמשו בזכוכית מונוליטית - זיגוג עם שכבת לוח זכוכית בעובי משתנה, אך חסרונה העיקרי הוא חוסר יכולתה לספק בידוד אקוסטי ותרמי מספיק יעיל.
כיו, נהוג בעיקר לשלב זכוכית טריפלקס בעלת שלוש שכבות זכוכית עם שכבת PVB לבידוד אקוסטי טוב ובטיחות גבוהה. טריפלקס דורשת מערכות אלומיניום מתקדמות לתמיכה בעובי ובמשקל הזכוכית.

מכאן עולה כי בחירת חלון אינה עוד סתם קנייה רגילה של מוצר או מותג זול, ונדרשת התאמה מקצועית מלאה לצרכים והעדפות שלכם, הו מבחינת עיצוב, הן מבחינת פונקציונליות והן מבחינת תקציב. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, על מנת שתדעו שבחרתם את המוצר המתאים ביותר עבורכם ועבור איכות החיים בבית שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use