6/27/2024

קניון עופר חדרה בשדרוג ענק

בס"ד

קניון עופר חדרה בשדרוג ענק



קבוצת קניוני עופר משדרגים ומחדשים את קניון עופר חדרה בהשקעה הנאמדת על 10 מיליון ש"ח. כחלק מהמהלך, יכנסו מותגים חדשים לתמהיל החנויות, יפתחו חדרי משחק חדשים ועוד.

קניון עופר חדרה בשדרוג ענק



כחלק מהשיפוץ והשדרוג שעובר הקניון, יפתחו 7 חניות חדשות של מותגים מובילים, כולל כמה חדשים, ביניהם סניף דגל למותג קנת קול מבית המשביר לצרכן עם סניף של כ-80 מ"ר והשקעה של כחצי מיליון ש"ח עם מחלקות לנשים וגברים עם פריטי אופנה והנעלה.

בנוסף יפתחו סניפים לרשת המתנות והצעצועים הפנינג, סניף למותג המוביל לתינוקות וילדים עגליס, סניף לרשת האופנה מתאים לי שישלב בין קולקציות חדשות מקיץ 2024 לקולקציות במחירים אטרקטיביים, סניף של FOOD APPEAL (פוד אפיל) וסניף לוורדינון שתפתח את החנות הראשונה בארץ בהתאם לקונספט החדש בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח.

חלקים נוספים שעברו שדרוג בקניון הם שני מתחמי משחק לפעוטות הפועלים ללא תשלום, וחדר השירותים בקומה השנייה של הקניון - שניהם שודרגו בעלות של מעל 2 מיליון ש"ח. השירותים בקומה השנייה הם שירותים מתקדמים המופעלים במערכת הפעלה דיגיטלית, ללא מגע יד אדם, ומותאמים לנכים וילדים. בחדר השירותים תמצאו גם חדר הנקה והחתלה מרווח ומעוצב.


קניון עופר חדרה בשדרוג ענק



בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה, אמר כי: "אנחנו שמחים לבשר על כניסתם של מותגים מובילים לקניון, המחזקים את תמהיל החנויות ואת הקשר בין הלקוחות לקניון. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי נרחב שמטרתו לחדש ולרענן את עופר חדרה עם שידרוג הקניון, פתיחת מתחמי משחק ללא תשלום וחיזוק תמהיל החנויות באמצעות הכנסת רשתות חדשות. מהלכים אלו נועדו לשמור על מעמדו של עופר חדרה כקניון אטרקטיבי ומוביל לתושבי חדרה והאזור". עוד הוא אמר כי: "המותגים החדשים מצטרפים לעוד עשרות מותגים אהובים בקניון כגון: M&H, פקטורי 54, רנואר, תמנון, המשביר, ביוטיקייר, איל מקיאז', תמנון, דלתא, TFS ועוד..." .

קניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד מהקניונים המובילים באזור. הקניון זוכה לכ-13,000 מבקרים מדי יום, וממוקם במרכז העיר חדרה. הקניון משתרע על פני כ50,000 מ"ר ובו 110 חנויות ומותגים מובילים, כדוגמת: פוקס, H&M, חדר הכושר ספייס, פקטורי 54, ביוטיקייר, המשביר לצרכן, טוונטי פור סבן, איל מקיאז', אפריל, דלתא, ללין, תמנון, פיקס, ווי שוז, רנוואר, קיווי ועוד. כמות מקומות החניה בקניון: 550.
צילומים: עליון - אסף לב, נוספים: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use