7/11/2024

רשת SACARA ממשיכה לחדש - דאודורנטים רול און חדשים

בס"ד

רשת SACARA ממשיכה לחדש - דאודורנטים רול און חדשים



רשת SACARA משיקה לרגל עונת הקיץ 2024 סדרה חדשה של דיאודורונטים. מדובר בסדרה המבוססת על רכיבים טבעיים וכוללת 4 דאודורנטים המתאימים גם לעור רגיש, ללא אלכוהול והיפו-אלרגניים.

במיוחד בזמן הקיץ החם, אך גם בזמנים בהם עושים ספורט ומזיעים, שימוש בדיאודורנט תורם להרגשה טובה הן למי שמזיע ומשתמש במוצר והן למי שנמצא בקרבת אותו אדם. 

סדרת הדיאודורנטים החדשה של סאקרה באה להעניק הגנה מלאה בקיץ החם והלח, עם 4 ניחוחות חדשים: דיאודורנט אלוורה וקמומיל, דיאודורנט שמן זית וחמאת שיאה, דאודורנט לבנדר ושמן ארגו ודיאודורנט קוקוס וויטמין E.

לא ניסיתי את הדיאודורנטים, כך שאין באפשרותי לתת חוות דעת אישית, אך הסדרה מבטיחה להעניק הגנה מלאה, עם התייבשות מהירה שאינה מכתימה את הבגדים בלבן, תוך הזנת העור ברכיבים התורמים למרקמו ולבריאותו.

סדרת המוצרים החדשה של סאקרה להגנה מפני זיעה בבית השחי, נבדקה בפיקוח דרמטולוגי, ונמצאה מותאמת לשימוש גם לאנשים בעלי עור רגיש.

הדאודורנטים הם מסוג רול און, ונמכרים במחיר מומלץ לצרכן של 12.90 ש"ח.
ניתן להשיג בסניפי רשת סאקרה ברחבי הארץ ובאתר האונליין של המותג.
צילום: קית גלסמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use