8/19/2024

חוזרים ללימודים עם סקצ'רס 2024

בס"ד

חוזרים ללימודים עם סקצ'רס 2024


סקצ'רס (Skechers), מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי, משיק לרגל החזרה ללימודים קולקציית נעלי ילדים חדשה לבית הספר ולגני הילדים.

חוזרים ללימודים עם סקצ'רס 2024



הקולקציה החדשה של סקצ'רס מתכתבת עם עולם הילדים הצבעוני והעשיר לצד הטכנולוגיות החדשניות שהמותג מציע, עכשיו גם בנעלי הילדים.


בין הפריטים שתוכלו למצוא בקוםקציה הספורטיבים והצבעונית החדשה של סקצ'רס, ניתן למנות: לבנות - דפוסי לבבות, ציורי גרפיטי של כוכבים ולבבות, נגיעות מטאליות, אורות מהבהבים, נצנצים ועוד, ולבנים - נעליים בהשראת מכוניות מירוץ, עם מגוון שילובי צבעים, שרוכים צבעוניים ועוד.


חוזרים ללימודים עם סקצ'רס 2024


חוזרים ללימודים עם סקצ'רס 2024



כאמור, הנעליים מגיעות עם מגוון טכנולוגיות, ביניהן הטכנולוגיה החדשה של המותג - Slip Ins, המעניקה לילד עצמאות באמצעות נעילת נעל מהירה, ללא צורך בעזרה, בלי שרוכים, בלי להתכופף, פשוט מחליקים פנימה את הרגל לנעל. בנוסף, בנעליים רפידת Memory Foam הזוכרת את תצורת הרגל, ובכך מותאמת בצוקה מדוייקת לנועל אותה. כמו כן, הרפידות בנעל בולמות זעזועים, הנעליים קלות משקל, ועוד.

ובשורה מיוחדת להורים - הנעליים עמידות וניתנות לכיבוס במכונת כביסה. 

הנעליים מגיעות במידות: 
ילדים 27-35
תינוקות 21-26

טווח מחירים:
 149.90 ₪ -249.90 ₪

ועכשיו תוכלו להנות ממבצע של פריט שני ב-50% הנחה* בחנויות ברחבי הארץ עד ה – 31.8.2024
וכן, 15% הנחה באתר האונליין של המותג.

ובמיוחד בחודש אוגוסט, המותג עושה שיתוף פעולה ייחודי עם רשת בבילון. לקונים מעל 199 ש"ח במחלקת הילדים של סקצ'רס, יהנו מ-100 מטבעות למימוש במשחקיית בבילון הקרובה, כך שאתם סוגרים לכם יופי של פינה בקיץ, גם נעליים חדשות לילדים לרגל שנת הלימודים החדשה ובכלל, וגם אטרקציה כיפית לבילוי עם המשפחה בסוף החופש הגדול.

להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר כאן.
קרדיט צילומים: אמיר צוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use