8/27/2024

תערוכת חלמתי חלום של האמן אהרון שני בקניון עופר רמת אביב

בס"ד

תערוכת חלמתי חלום של האמן אהרון שני  בקניון עופר רמת אביב



קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, פותח בתערוכת פסלים חדשה בחודש ספטמבר - תערוכת "חלמתי חלום: של האמן הישראלי הידוע אהרון שני.

תערוכת חלמתי חלום של האמן אהרון שני  בקניון עופר רמת אביב



התערוכה מציגה את פסליו הלבנים של האמן, המעניקים הצצה לתפיסת עולמו הייחודית, המלאה בהומור וציניות. פסליו מציגים את עולמו העשיר בדימויים סאטיריים וסטריאוטיפים החוזרים על עצמם כאנשים עם נעלי צבא וכובע טמבל, מכנס קרוע מאחור המביע חוסר מודעות וקלות דעת ועוד. דימויים אלו מציגים את ההוויה הים תיכונית החצופה לצד ארץ ישראל הישנה והטובה.

בנוסף, כחלק מהתערוכה מוצגים פסלים של חמורים וסוסים, המהווים חלק מזכרונות ילדותו של האמן, אשר שימשו באותה תקופה כאמצעי תחבורה ברחובות תל אביב.
"אין ספק שחלמתי חלום, על מקום נעלם, ולמען השלווה והשלום, אספרו לכולם"
האמן אהרון שני נולד בשנת 1931, ועלה ארצה בגיל שנה. הוא גדל בתל אביב והיה חבר בתנועת הנוער המאוחדות, ממקימי הנח"ל, למד עריכת דין באוניברסיטה העברית, אך אהבתו האמיתית הייתה פיסול. אהרון שני ידוע בהתמדתו והמשמעת העצמית הגבוהה שלו לאורך כל השנים, עם יצירתיות ללא גבולות.


תערוכת חלמתי חלום של האמן אהרון שני  בקניון עופר רמת אביב



הוא מספר כי יצירותיו נוצרות מתוך דחף בלתי נשלט, ואינן מבוססות על טכניקה מסורתית, אלא על שיטות עבודה מקוריות המאפשרות לו להביע במהירות את הדמיון שלו. כמו כן, אהרון שני משלב ביצירותיו גם את אהבתו למילה הכתובה, עם פסלים המחקים ספרים שאינם ניתנים לפתיחה. לספריו המפוסלים הוא נתן שמות הממחישים כמה החברה נותנת חשיבות לכותרות ופחות לתוכן.

תערוכת חלמתי חלום
כתובת: קניון עופר רמת אביב, תל אביב
מתי: 2.9.24-13.9.24
איפה: קומה ראשונה ליד מייקל קורס.

קרדיט תמונות: 2 תמונות עליונות - הדר מיץ, תמונה תחתונה - רוני כנעני ועוזי פורת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use