8/01/2024

חוזרים לבית הספר עם מוצרי IDIGITAL

בס"ד

חוזרים לבית הספר עם מוצרי IDIGITAL



רשת IDIGITAL דואגת לכם לחזרה לבית הספר עם שלל מוצרים ואביזרים לשנת הלימודים החדשה.

בחברה זיהו כי השימוש באייפדים בבתי הספר תופס תאוצה, והם מציעים מגוון גדול של IPAD ואביזרים המותאמים לצרכי התלמידים בצורה מקסימלית.

חוזרים לבית הספר עם מוצרי IDIGITAL



תודות לתוכנות וביצועים מהירים, ניתן לערוך שיעורי בית, סיכומי שיעור, עבודות ופרוייקטים בקלות יתרה, ובנוסף ניתן להנות מהאייפדים גם בשעות הפנאי, בין אם עבור גלישה באינטרנט, משחקים, מוזיקה וצפייה בסרטונים.

לרגל שנת הלימודים החדשה שתפתח בספטמבר 2024, תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:
כיסוי FOLIO של PIPETTO עבור IPAD 10.9 אינץ'
מדובר בכיסוי דק עם יכולות ספיגה והגנה מפני נפילות, בעל מראה גאומטרי מיוחד. העיצוב הגאומטרי מאפשר להנות מהאייפד בכמה דרכים, בין אם עבור קריאה, צפייה ועבודה, עם 5 מצבי תצוגה בזוויות שונות, 2 מצבי הקלדה וצפייה, 2 מצבי קיפול היוצרים בסיס רחב ויציב ומיקום פורטרט נוסף המושלם עבור FACETIME ושיחות וידאו.
הכיסוי עשוי פוליקרבונט, הוא קל משקל ובחלקו הפנימי קיימת טכנולוגיית בלימת זעזועים 360 מעלות המגנה מפני נפילות. 

כמו כן, שטח הפנים מוגבה לשמירת המסך מפני נפילות, שכבת מיקרו פייבר פנימית באה במגע עם המסך להגנה מפני שריטות וחומר אנטי בקטריאלי משמיר 99% מהבקטריות ומונע את צמיחתן. עוד תמצאו את פונקציית ה-SLEEP WAKE של IPAD המכניסה את המכשיר למצב שינה כשהכיסוי סגור, ובכך מאריכה את חיי הסוללה עד 20%.
מחיר: 249 ש"ח.
לרכישה, ליחצו כאן.

כיסוי Dux Plus להגנה מקסימלית על ה-iPad
כיסוי בעל פינות מוגבהות המגן על המכשיר וכן משמש גם כמעמד מתכוונן לכמה מצבים: צפייה, הקלדה ועוד. הכיסוי מגיע עם לשונית מגנטית הנדבקת בצורה מגנטית ומסייעת בפתיחה וסגירה מהירה, וכן הפעלה וכיבוי אוטומטי בפתיחה וסגירת הכיסוי. הכיסוי בעל הגנה כם על ה-APPLE PENCIL.
ברכישה בחנויות IDIGITAL, תקבלו שנתיים אחריות.
מחיר: 329 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.




EPICO - סטנד מגנטי ל-iPad 
הסטנד מהווה אביזר אלגנטי ההופך את הטאבלט לתחנת עבודה מודרנית. בעל עיצוב מינימליסטי עם מגנט חזק המחזיק את האייפד יציב ומונע שריטות בכל מיקום. הסטנד מספק 360 מעלות, מה שמאפשר למקם את האייפד על פי הצרכים שלכם, בין אם זה להנאה לצפייה בסרטונים ובין אם זה לעבודה או לציור.
מחיר: 439 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.

סטנד מגנטי SATECHI ל- iPad 
מעמד עשוי אלומיניום המשדרג את עיצוב ה-SETUP שלך וחוסך במקום. מותג SATECHI האמריקאי נוסד ב-2005 בסן דייגו והיה לחלוץ בייצור בטכנולוגיית TYPE-C. המותג נמכר בחנויות APPLE מסביב לעולם מפאת היותו איכותי והתאמתו בתכנון הפרקטי ובעיצוב המותאמים למשתמשי APPLE. המעמד מאפשר צפייה בזווית המקילה על הצוואר והזרוע בעלת גימור גומי להגברת האחיזה ומניעת שריטות על המכשיר. מושלם לפגישות זום, צפייה בסרטים ולעיצוב שולחן העבודה.
מחיר: 229 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.


מגני מסך Paperlike 
מגן מסך המעניק למגע של העט של ה-IPAD לתחושה כאילו כותבים על דף נייר, בלי לוותר על הקדמה הטכנולוגית. באמצעות PAPERLIKE תפחיתו את עייפות השרירים הנגרמת כתוצאה מכתיבה על טאבלט זכוכית, ותרגישו שהאייפד שלכם הוא ממש כמו מחברת. מגני מסך אחרים גורמים לבלאי של קצה ה-APPLE PENCIL די מהר, ועם הטכנולוגיה המתקדמת של ננו-נקודות PAPERLIKE, תקבלו תחושה של נייר במקסימום וצריכת קצה עיפרון במינימום. אידיאלי למאיירים ורגישים למגע (2 יחידות)
מחיר: 229 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.





בגזרת המקבוקים, המשמשים את הקהל הבוגר בספסל הלימודים, תוכלו למצוא מספר מוצרים:
עכבר Satechi
עכבר בעל גוף אלומיניום מוברש ם חיבור BLUETOOTH 4.0 וכן יציאת TYPE-C נטענת. העכבר בעל עיצוב ארגונומי מודרני המתחבר בקלות למכשיר התומך ב-BLUETOOTH בטווח של עד 32 מ'.  לעכבר לחצני ניווט למגע רך, ובבסיס מתג הפעלה וכפתור להתאמה.
מחיר: 139 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.

מטען שולחני NATIVE UNION
המטען השולחני של נייטיב יוניון מהיר עד 140W, וכולל 4 יציאות USB-C, דבר המאפשר להטעין עד 4 מכשירים בו זמנית. עוצב מתוך מחשבה על נוחות השימוש עם מעמד שולח נוח לשמירה על המטען בהישג יד.
מחיר: 699 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.

מתאם SATECHI
מתאם SATECHI TYPE-C SLIM MULTIPORT & ETHERNET, משלב באופן חלק את היציאות החיוניות שלך למכשיר קומפקטי. 
במתאם קיימים חיבורים המתממשקים עם המחשב באמצעות חיבור TYPE-C מובנה כדוגמת:
GIGABIT ETHERNEET
4K HDMI 60HZ 
USB-C PD CHARGINNG
USB-A 3.0 X 2
MICRO/SD CARD READERS
מחיר: 249 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.


כונן קשיח חיצוני נייד CANVIO FLEX - טרה אחד
הכונן הקשיח של קנביו פלקס בעל גמישות מושלמת לצרכי האחזון שלכם. ניתן לגשת אליו מכל מכשיר USB תואם. 
הכונן עוצב עבור מחשבי WINDOWS ו-MAC, וכן גם עבור IPAD PRO וטאבלטים אחרים בעלי חיבור TYPE-C. הכונן מתאים לכל מכשיר תואם עם כבלי USB-1 ו-USB-C, ובכך מאפשר להתחבר למכשירים ישנים או חדשים ללא מתאם USB. האחסון גמיש, הסגנון גמיש והכל מגיע בגימור כסוף ועיצוב קל משקל המשתלבים עם המכשירים הנתמכים.
מחיר: 289 ש"ח.
לרכישת המוצר, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use