9/15/2024

מחליק השיער החדש של Dyson - Airstrait

בס"ד

מחליק השיער החדש של Dyson - Airstrait




דייסון משיקים את מחליק השיער המהפכני שאינו עושה שימוש בפלטות חמות וללא נזקי חום -Dyson Airstrait, העובד עלשיער רטוב ויבש באמצעות אוויר בלבד! 




זרימת האוויר העוצמתית והממוקדת, עושה שתי פעולות במכה אחת - גם מייבשת את השיער וגם מחליקה את השיער הרטוב, ובכך בקלות ובמהירות חוסכים עוד קצת זמן ונהנים משיער חלק ומבריק בלי מאמץ ודאגה.

המחליק החדש מבית דייסון תוכנן במיוחד עבור מגוון סוגי שיער, מה שמאפשר לקבל מראה שיער חלק וטבעי עם נפח וגמישות, תוך שמירה על בריאות השיער. 

אופו ההחלקה מבוצע על ידי שתי זרועות שהיניהן מוחזקות קצוות השיער, ואליהן יופנה זרם אוויר עוצמתי בזווות מדוייקת המייבשת ומחליקה את השיער בו זמנית.


מחליק השיער החדש של Dyson - Airstrait



ג'יימס דייסון, מייסד החברה והמהנדס הראשי, אמר כי: "הבנה מעמיקה של ניצול הפוטנציאל של זרימת אוויר עוצמתית היא הבסיס לביצועים של מחליק השיער Dyson Airstrait. המומחיות שצברנו ב-25 השנים האחרונות, היא זו שאפשרה לנו להשיק את מחליק השיער המתקדם שלנו, ללא פלטות חימום וללא נזקי חום. שילוב הפעולה הנוחה שאנשים אוהבים במחליקים עם זרמי אוויר עוצמתיים, חוסך זמן, שומר על חוזק השיער ומאפשר להשיג מראה חלק , טבעי ויומיומי." 

זרימת אוויר מדוייקת המבצעת שתי פעולות במקביל
זרועות המכשיר מצויידות בשני פתחים בגודל 1.5 מ"מ, מהם מוזרם האוויר באופן עוצמתי ובזווית של 45 מעלות. שני זרמי האוויר מתאחדים לסילון אוויר ממוקד, מה שמאפשר את החלקת השיער תוך כדי ייבוש מבוקר, וכן זרימת האוויר הכיוונית מביאה להחלקה בעלת גימור חלק ומושלם.


המדע מאחורי עיצוב שיער
דייסון חוקרת את תחום המדע מאחורי  עיצוב השיער כבר מעל לעשור, ומשקיעה חצי מיליארד ליש"ט  בהרחבה וייעול מחקר ופיתוח טכנולוגי בכל קטגוריית מוצרי הטיפוח.
המנהדסים של דייסון חקרו לעומק כל דבר, ממבנה השיער ועד דינמיקת זרימת האוויר, תוך שהם מבינים לעומק את הנזקים התרמיים, המכניים, הכימיים וכל השפעה נלוות על בריאות השיער.

המדע מאחורי עיצוב השיער מאוד מרתק. כדי לעצב שיער, יש צורך לשבור את קשרי המימן בתוך כל שערה, ולהגדירה מחדש ובכך היא ניתנת לעיצוב. את הפעולה הזו ניתן לעשות באמצעות חום או לחות. כשמעצבים את השיער עם זרימת אוויר עוצמתית כשהוא עדיין לח, מפחיתים את הצורך בשימוש בחום גבוה, ובכך נוצר פחות פריז והברק הטבעי של השיער נשמר.

השיער הרטוב מחליש את קשרי המימן באופן טבעי, וכשהם במצב גמיש יותר, ניתן לעצב אותם מחדש, ללא שימוש בטמפרטורות גבוהות.
שימוש ברמת חום אופטימלית וזרימת אוויר מבוקרת, אפשרה לצוות של דייסון לעצב שיער עם פחות נזק. כמו כן, עיצוב באמצעות אוויר מאפשר את החלקת השיער תוך שמירה על נפח ותנועה.
ברגע שהשיער מתייבש, קשרי המימן נקבעים מחדש בדרכים שונות, ועוזרים לשמור על העיצוב החדש.


מנוע ההיפרדימיום של Dyson
המחליק החדש של דייסון - Dyson Airstrait, פועל באמצעות מנוע היפרדימיום – מנוע שפותח במיוחד להיות בלב טכנולוגיות טיפוח השיער של Dyson. 

מדובר במנוע קל, קטן ועוצמתי, המספיק לייצר זרימת אוויר הדרושה לייבוש והחלקה בו זמנית, עם גודל סופר קומפקטי המותאם למחליק שרוחבו 27 מ"מ בלבד!
המדחף בעל 13 להבים, מסתובב עד 106,000 סל"ד, דוחף מעל 11.9 ליטר אוויר דרך המכשיר בשנייה.  

עוד תכונות שכדאי להכיר
כמו יתר מוצרי טיפוח השיער של Dyson, גם במחליק דייסון היירסטרייט יש בקרת חום חכמה - חיישני זכוכית מודדים את טמפרטורת זרימת האוויר 16 פעמים לשנייה על מנת למנוע נזקי חום ולהגן על הברק הטבעי של השיער.
 חיישני זכוכית מודדים את טמפרטורת זרימת האוויר 16 פעמים לשנייה כדי למנוע נזקי חום ולהגן על הברק הטבעי של השיער. נתונים אלו נשלחים למעבד שמתאם את פעולת גוף החימום, ומבטיח שזרימת האוויר לא תעלה על הטמפרטורה הנדרשת. 

עוד תמצאו כאן שני מצבי עיצוב: רטוב ויבש, ומצב קירור לקיבוע התוצאה. מצבי העיצוב רטוב ויבש מגיעים עם הגדרות מראש של שילוב חום וזרימת אוויר לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
במצב רטוב, קיימות שלוש דרגות חום: 80C°,  110C°ו-140C°, ובמצב יבש, קיימות שתי דרגות חום: 120C° או  140C°. 
ניתן לשלוט על זרימת האוויר, באמצעות שני מצבי מהירות: נמוכה וגבוהה, בנוסף לפן באמצעות אוויר קר וייבוש שורשים.

מכשיר ה- Dyson Airstrait משווק בישראל על ידי ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי, עם שנתיים אחריות בבית הלקוח ומוצע במחיר מומלץ לצרכן של 2,399 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הנבחרות ובאתר דייסון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use