9/16/2024

קולקציית ראש השנה 2024 של ZER4U

בס"ד

קולקציית ראש השנה 2024 של ZER4U



לרגל חגי תשרי, מציעה רשת ZER4U שלל זרים, מארזים ומתנות מושלמים לחג, עם מיטב התוצרת הישראלית הכוללת יינות בוטיק, דבש, שמן או עוגיות של דודו אוטמזגין וגם מבצע מיוחד לראש השנה.

קולקציית ראש השנה 2024 של ZER4U



קולקציית הפרחים והמתנות של זר פור יו לראש השנה 2024 מתאפיינת במראה חגיגי ויוקרתי, עם שילוב של פרחים לבנים, ורדים, חרציות ראש, לוע הארי, ליליות ועוד.

המראה הבולט והנבחר הוא סידור זרים עשירים ובעלי נפח, אותם ניתן למצוא במגוון אופציות, כאלו המתאימות לשולחן החג, לסידורים נמוכים שיקשטו את השולחן, אך לא יפריעו לנהל דו שיח, שילוב של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. הסידורים בעלי מראה כללי המשדר אלגנטיות על טהרת הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול בסגנון יוקרתי ומרהיב, המותאם בדיוק לחג.

כמו כן, רשת ZER4U מציעה מגוון מארזים המשתלבים נהדר עם זר פרחים וכן מותאמים בדיוק למסורת החג. כדוגמת זרים בתוספת יינות בוטיק ישראליים, תוספת קלאסית שת דבש או שמן זית איכותי מבית פתורה.

מחירים לדוגמא: זר בראשית 229 ₪, סידור ברכות לשולחן החג של פרחים בוורוד ולבן בשילוב רימונים 199 ₪, מארז שנה טובה עם סדר ברכות ראש השנה, עוגיות דודו אוטמזגין, שוקולדים מקס ברנר, שמן זית מבית Jerusalem olive oil, פרלינים, יין אדום סיפור עברי והכל במגש קש מעוצב – מתנה מושלמת למארחת 379 ₪.


קולקציית ראש השנה 2024 של ZER4U



מבצע מיוחד לראש השנה: 
בקנייה מעל 159 ₪ - בקבוק יין אדום קברנה סובניון ירושלים ב-9 ₪ (במקום 49 ₪)

יוסי כהן, מנכ"ל רשת זר פור יו, אמר כי: "המכירות שלפני ראש השנה עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל וממוצע של כ-230 ₪ לקנייה. רוב הקניות הן של זרים וסידורי פרחים לשולחן החג, אלה ההזמנות הפופולאריות ביותר."


עוד הוא אמר כי: "קולקציית היין הענפה שלנו, תפסה תאוצה וניתן לזהות מגמה צרכנית בה ישראלים מרבים ברכישת מארזים הכוללים יינות, במיוחד בחגים והשנה נוספו לנו לחגי תשרי גם מותגי האלכוהול החדשים מאירלנד שהשקנו לאחרונה BLACKWATER ו-Clonakilty."

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800
ובאתר האונליין של הרשת.
צילומים: סטודיו זר פור יו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use