9/29/2024

לקראת חגי תשרי - מתנת הטיפוח המושלמת מבית ד"ר פישר

בס"ד

לקראת חגי תשרי - מתנת הטיפוח המושלמת מבית ד"ר פישר



לרגל ראש השנה וחגי תשרי, המותג ד"ר פישר מציע מארז מתנה מושלם לחג - סדרת COLLAGEN PRO.

לקראת חגי תשרי - מתנת הטיפוח המושלמת מבית ד"ר פישר



אין כמו לפנק את מי שאוהבים לרגל החג במתנה הוא יאהב, וכל מי שמתעניין בתחום הטיפוח ואוהב לטפח ולפנק את עצמו, ישמח לקבל את המארז המושלם של ד"ר פישר מסדרת EFFECTIVE CARE - קולגן פרו.

המארז מגיע באריזה ורודה מעוצבת הכולל קרם גוף בבקבוק לחיץ, קרם ידיים בשפופרת וקרם רב שימושי באריזה עגולה המתאים לגוף, לפנים ולידיים, המעניקים לחות ל-72 שעות!

סדרת אפקטיב קר קולגן פרו של ד"ר פישר היא פיתוח חדשני מבית מעבדות המחקר והפיתוח של מותג ד"ר פישר, המועשרת ברכיב הפעיל והאפקטיבי במיוחד - ניאצינאמיד לאנטי אייג'ינג, עם שילוב של ויטמין E ופרו ויטמין B5 לאנטי אייג'ינג, לקבלת מראה עור גמיש, אחיד וחלק יותר.

הסדרה מצטרפת למגוון רחב של קרמי גוף וידיים מבית ד"ר פישר שהינם מס' 1 במכירות קרמי גוף וידיים בישראל (*על פי ממכירות סטורנקסט 2024)





סדרת אפקטיב קר היא סדרה פרי פיתוח של מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, הכוללת בתוכה מגוון רחב של מוצרים הבאים לטפל ולמנוע באפקטיביות את יובש העור, להעשירו בלחות ולהעניק לו מראה בריא יותר. בסדרה ניתן למצוא מגוון של קרמי גוף, ידיים, תחליבי רחצה, תרחיצי פנים ומגבוני הסרת איפור המתאימים לסוגי עור שונים.

את המארז ניתן לשדרג בבית על ידי שילובו בסלסלת קש עם דבש, יין ומגבות פנים אישיות, אך בתכל'ס המארז מושלם כמו שהוא בדיוק! וניתן להשיגו באתר האינטרנט של ד"ר פישר בעלות של 79.90 ש"ח בלבד!





קצת על ד"ר פישר
לד"ר פישר 60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי, המאפשרים לה לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כולם. תכשירי המותג מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים ושימוש במרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר. למפעלי ד"ר פישר תו תקן פלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצויינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזירים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. למוצרי המותג מוניטין בינלאומי והם נמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use