9/29/2024

זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024

בס"ד

זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024



הפרוייקט של רביבו משתפים פעולה עם זוהר ארגוב במופע חדש ומספר הופעות מצומצם בהחלט, על ידי הבינה המלאכותית שנכנסה לחיינו בסערה.

זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024



כידוע, זוהר ארגוב, מלך הזמר הים תיכוני, כבר מזמן אינו בין החיים, אך שיריו נכנסו ללב רבים ומתנגנים שוב ושוב בתחנות הרדיו ועוד. ובעקבות טכנולוגיה חדשנית המשלבת בינה מלאכותית ומידול קולי וחזותי, יוצאים הפרוייקט של רביבו ודמותו (האווטר) של זוהר ארגוב לסדרת הופעות "חיות" שטרם נראו כמותן בישראל, על בימת האנגר 11 בנמל תל אביב, החל מה-27.10.24.


זוהר ארגוב השפיע רבות על המוזיקה והתרבות בישראל  ועל התפתחות המוזיקה הים תיכונית, עם קולו, סגנונו ושיריו המוכרים. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, הבמאי זוהר רבינוביץ' וצוות היוצרים, יכלו ליצור מופע חי באורך מלא עם האוואטר של זוהר ארגוב, שלא רק ישיר את שיריו המוכרים כדוגמת 'אלינור' ו'הפרח בגני', על הבמה לצד "הפרוייקט של רביבו", אלא גם יהלך על הבמה ויקיים אינטראקציה עם הקהל.


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024



בהשקה שהתקיימה בהאנגר 11, זכינו לטעימה קטנטנה מהמופע המשותף של האוואטר של זוהר ארגוב עם הפרוייקט של רביבו. השילוב בין שני האמנים פשוט נפלא. אומנם אפשר להגיד כי הטכנולוגיה עדיין בתחילתה, והרגש הרב שניכר על פניהם של שלישיית הזמרים מההרכב "הפרוייקט של רביבו", נעדר מפניו של דמות האווטר של זוהר ארגוב, ובכל זאת מדובר בחוויה נפלאה המפגישה את גדול הזמרים של אז עם הרכב עכשווי לכדי הרמוניה מושלמת.

אבל איך הכל התחיל
הרעיון לפרוייקט נולד משיתוף פעולה בין B.Y הפקות ו-Session42 במסגרת חתונתו של המפיק והכותב רון ביטון. כחלק מהאירוע, דמותו של זהר ארגוב המבוססת AI, עלתה על הבמה לצד יהודה קיסר וביצעה שירים בפני הקהל, ביניהם רבים מתעשיית המוזיקה בישראל. הביצוע נחל הצלחה אדירה, ומכאן החליטו היזמים להוציא את הרעיון לפועל באופן מלא, בשיתוף פעולה עם "הפרויקט של רביבו".

האווטאר של זהר ארגוב נוצר בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, בתהליך מורכב המשלב מידול קולי וויזואלי לשחזור מדוייק של תנועות גופו והבעות פניו של זהר ארגוב. הטכנולוגיה הוויזואלית נוצרה על ידי B.Y הפקות, וחברת Session42 יצרה את המודל הקולי.


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024



מדובר בפעם הראשונה בישראל שבה נעשה שימוש בטכנולוגיית AI להפקה מוזיקלית חיה. Session42 השתמשה בפלטפורמה חדשנית בפיתוחה ה- HitCraft להפקת חלקים מהמוזיקה, והמפיק המוזיקלי טל פורר שילב בין הפקות מסורתיות ומבוססות AI ליצירת תמהיל ייחודי. B.Y הפקות אחראית על היצירה החזותית והחוויה האימרסיבית וביחד עם "הפרויקט של רביבו", הם חברו להופעה ייחודית ביותר בשילוב אמנים חיים ואוואטר.

עם הזמן נעשה יותר ויותר שימוש במערכות מולטימדיה מתקדמות ליצירת מופעים המבוססים על אוגמנטד ריאליטי, מציאות רבודה בימתית, המפגישה על במה אחת אנשים ואובייקטים אמיתיים לצד וירטואליים. באמצעות מערכות מולטימדיה מתקדמות של Augmented Stage, ייהנה הקהל הישראלי ממופע ראשוני וחדשני בארץ המשלב בין אמן וירטואלי ואמנים הנמצאים פיזית על הבמה לצידו.


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024



זוהר רבינוביץ', סמנכ"ל תוכן Y.B הפקות, יזם ובמאי המופע: "רמת ההתרגשות לקראת המופע בשיאה, קודם כל ברמה האמנותית, לעסוק בשיריו ובדמותו של זהר ארגוב שהשפיע כל כך על המוזיקה ועל התרבות הישראלית. מעבר לכך, בשורת החדשנות, מדובר בדור חדש של מופעים: לאחר שנים של עשייה ופיתוח, אנחנו יוצרים מציאות רבודה בימתית בה יופיעו אווטאר וירטואלי לצד אמנים חיים - יחד לייב על הבמה. הפרויקט של רביבו מבצעים בשנים האחרונות את השירים של זהר ארגוב יותר מכל אמן אחר, ולכן אני מרגיש שהחיבור הזה מושלם. מצפה לקהל הצופים במופע חוויה מטורפת".

דוד לוי, בעלים 'לאן' משרד כרטיסים, אמר כי: "הרגע שבו נמכור את הכרטיס הראשון למופע מוזיקה בטכנולוגיית AI הוא רגע מרגש ופורץ דרך. זה לא רק כרטיס למופע, אלא כרטיס לעתיד שבו המוזיקה והטכנולוגיה משתלבים כדי ליצור חוויות חדשות ומדהימות".

יקיר חג'ג', מנהל "הפרויקט של רביבו", אמר: "אחרי שנים שהפרויקט שר ומבצע את הרפרטואר של זהר בכל בימות ישראל, עם מעל עשור של פעילות מוצלחת במהלכה נתנו למוזיקה הישראלית הישנה והטובה מקום של כבוד, הגיע החיבור הטבעי והחדשני של זהר ארגוב, אגדת הזמר הים תיכוני והפרויקט של רביבו במופע משותף."

השילוב בין טכנולוגיית ה-AR וה-VR יוצר חוויה אימרסיבית (רב-חושית) מלאה, עם שילוב של צלילים מקוריים של זוהר ארגוב עם עיבודים עכשוויים, תפאורה, תאורה ומולטימדיה מתקדמים.
הפרוייקט החדש שצפוי לעלות בסוף אוקטובר, צפוי להשפיע על תעשיית המוזיקה והבידור בישראל, ומאפשר להחיות אמנים נוספים מהעבר, מקדם שימוש בטכנולוגיית AI בהפקות חיות ויוצר סטנדרט חדש למופעים אימרסיביים.


זוהר ארגוב חוזר לבמות עם הפרוייקט של רביבו 2024



קצת על הפרויקט של רביבו
הפרויקט של רביבו מציינים כבר מעל עשור של פעילות מוצלחת, בה הם מעניקים מקום של כבוד למוזיקה הישראלית, כולל ללהיטיו של זהר ארגוב המהווים חלק משמעותי ברפרטואר המופע של הפרוייקט. מה שהיה אך טבעי לחבר בין הפרוייקט של רביבו לזוהר ארגוב במופע החדשני הזה.


יוצרים:
יצירת אווטאר: סטודיו B.Y הפקות ו-Session 42
יזם ובמאי המופע: זוהר רבינוביץ'
הפקה מוזיקלית ועיבודים: טל פורר בשיתוף "הפרויקט של רביבו"
רכישת כרטיסים למופע - באתר לאן, כאן.
תאריכי המופעים: החל מ-27.10.24 (למספר מצומצם של מופעים)
מחיר כרטיס: החל מ-219 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use