10/01/2024

אחוה מציעה לרגל החג עוגה בטעם דבש וממרח טחינה סילאן

בס"ד

אחוה מציעה לרגל החג עוגה בטעם דבש וממרח טחינה סילאן



לרגל ראש השנה, החג שבו משתדלים לאכול דברים מתוקים, ביניהם עוגות דבש ועוד, חברת אחוה מציעה שני מוצרים שלה המושלמים לחג במחירים סופר אטרקטיביים.

אחוה מציעה לרגל החג עוגה בטעם דבש וממרח טחינה סילאן



חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, תשווק לרגל חגי תשרי את העוגה בטעם דבש במחיר של כ-5-7 ש"ח בלבד!  ואם אתם קונים באושר עד, תוכלו למצוא את העוגה במחיר של 3.90 ש"ח!
עוגה במחיר מצחיק ביותר וטעם ומרקם נפלאים. פשוט תמורה מעולה למחיר.

כמו כן, תוכלו לרכוש את ממרח הטחינה עם סילאן של המותג, המשתייך לסדרת הממרחים המתוקים של אחוה המבוססים על טחינה גולמית, ביניהם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח חלוה וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר.

ממרח הטחינה עם סילאן עשוי מטחינה משומשום מלא, סילאן, ללא שומן טראנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל בנתרן וללא צבעי מאכל. הממרחים בעלי כשרות מהדרין, אינם מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם אף 65% ומשומשום מלא), והינם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, אמר כי: "כמדי שנה מציעה אחוה עוגה בטעם דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, וגם השנה, על רקע המלחמה, היא צפויה להימכר במחיר של בין חמישה לשבעה שקלים".


אחוה מציעה לרגל החג עוגה בטעם דבש וממרח טחינה סילאן



הפרטים הקטנים - מחיר, כשרות ועוד
המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ ירושלים העדה החרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 5-7 ש"ח לעוגה בטעם דבש במשקל 400 גרם, בין 8.90-12.90 ש"ח לממרח עם סילאן במשקל 400 גרם.
ניתן למצוא ברשתות השיווק השונות, החנויות  והמרכולים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use