10/15/2024

בוסט של ביטחון עצמי עם אקניל

בס"ד

תכשירי אקניל עוזרים להרגשת הביטחון העצמי



פצעונים, אותם פצעים לא רצויים, המופיעים על הפנים בעיתויים הכי גרועים, ובמיוחד בקרב בני נוער הזקוקים בשלבים אלו לתחושת ביטחון עצמי גבוה, מהווים מטרד של ממש. סדרת מוצרי ACNIL מספקת מענה בדיוק עבור בעיות אלה.

תכשירי אקניל עוזרים להרגשת הביטחון העצמי



המוצרים הטיפוליים הניתנים לרכישה ללא מרשם רופא, פותחו במיוחד לטיפול בעור שמן עם פצעונים. מוצרי אקניל מנקים את נקבוביות העור, ממיסים ומסירים עודפי שומן, מפחיתים את האדמומיות בעור ומעניקים מראה עור בריא.

למוצרי אקניל קומפלקס פטנט טיפולי חדשני הנקרא Ac.Net, קומפלקס שפותח בשיתוף רופאים ומומחים, והוכח מחקרית כמטפל בכל אחד מהגורמים לפצעונים: וויסות הפרשת חלב, טיפול בשכבת העור החיצונית, עיכוב התרבות חיידקים ואפקט אנטי דלקתי.

ארבעת המוצרים בסדרת אקניל
 תרחיץ פנים טיפולי -
תרחיץ המועשר בקמומיל, הממליס וגליצרין להרגעת העור. התרחיץ ממיס ומסיר עודפי שומנים, מנקה את העור, מנקה את הנקבוביות ונשטף בקלות. המוצר אינו מכיל רכיבים מהחי, לא נוסה על בעלי חיים, ללא SLS, לא קומדוגני, נטול שומן.
מומלץ להשתמש בבוקר ובערב, לאחר שטיפת הפנים והצוואר במים פושרים, יש להקציף את התרחיף במעט מים ולעסות את עור הפנים והצוואר.
מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ש"ח

תחליב לחות והגנה - 
תחליב עם שלושה פעולות במוצר אחדף מטפל בפצעונים עם קומפלקס ה-AC.NET, מזין את העור בלחות ומגן מהשמש (SPF30). התחליב לא מותיר מראה שמנוני, הוא נון קומדוגני, עמיד במים, ללא פראבנים וללא שומן.
מומלץ לשימוש בבוקר ובערב.
מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ש"ח

ג'ל נקודתי לייבוש פצעונים -
ג'ל טיפולי לייבוש ממוקד ומהיר של פצעונים עם קומפלקס ה-AC.NET. תכשיר מרוכז הפועל במהירות לימים שחייבים להעלים את הפצעונים מהר. שקוף, נטול שומן ומתאים לשימוש מתחת לאיפור.
מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ש"ח

מוס ניקוי טיפולי -
מוס בצורת קצף לניקוי עור הפנים וטיפול בפצעונים בשילוב עם הקומפלקס AC.NET, חומצה סליצילית להסרת תאי עור מתים, קמומיל ואלוורה ללחות העור. מדובר במעין סבון שיכול להוות מוצר מגניב לבנות הנעורים. המוס מתאים גם למי שאין עור שומני אלא עור מעורב, לנשים ונערות כאחת. המוס מנקה בצורה יסודית את הלכלוך, השומן והאיפור מנקבוביות העור.
מומלץ להשתמש בבוקר ובערב. לאחר שטיפת הפנים והצוואר במים פושרים, יש להקציף את המוס ולעסות את עור הפנים והצוואר ולשטוף.
מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ש"ח

את מוצרי סדרת אקניל (ACNIL) תוכלו למצוא לקנייה בפארמים ובתי המרקחת ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use