המותג הדרמו-קוסמטי הבינלאומי URIAGE (אוריאז’) מצרפת, הנחשב לאחד המובילים באירופה עם ניסיון של מעל 30 שנה, נמכר בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, וכעת, המותג עושה את צעדיו הראשונים גם בישראל, באמצעות חברת ד”ר סמואלוב – המתמחה בייבוא מותגים מובילים בתחומי הבריאות, הטיפוח והקוסמטיקה.
מותג URIAGE מבוסס על מדע מחסום העור המשולש, ומטרתו לשמור על בריאות מיטבית של העור. הוא מציע מגוון רחב של מוצרים דרמו-קוסמטיים לטיפוח עור הפנים והגוף, המבוססים על מים טרמליים עשירים במיוחד שמקורם במעיינות אוריאז’ שבהרי האלפים בצרפת. מים אלו, בעלי ריכוז מינרלים יוצא דופן (11,000 מ”ג לליטר), משתלבים עם רכיבים דרמטולוגיים פעילים ייחודיים, ומספקים תכונות מוכחות מדעית של לחות, הגנה, הרגעה וחיזוק של מחסום ההגנה של העור.
בשילוב עם רכיבים פעילים, מוצרי URIAGE מעניקים פתרונות מדויקים לכל סוגי העור – כולל עור רגיש במיוחד – ומתאימים לשימוש עבור כל בני המשפחה. המותג מציע מגוון רחב של סדרות, המותאמות באופן אישי להתמודדות עם מצבי עור שונים: סדרות ייעודיות לפיגמנטציה, הגנה מפני השמש, עור יבש ומגורה, עור שמן עם נטייה לפצעונים, עור רגיש עם נטייה לאדמומיות ועוד. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית ומשווקים בבתי מרקחת ברחבי העולם
השקת המותג בישראל תלווה בקמפיין שיווקי מקיף שיכלול פעילויות ממוקדות בדיגיטל, נוכחות רחבה ברשתות החברתיות, חשיפה תקשורתית באמצעות יחסי ציבור, ונראות מרשימה בנקודות המכירה. הקמפיין, בהשקעה של כ-3 מיליון ש”ח, נועד לחשוף את URIAGE לקהל הישראלי, להגביר את המודעות אליו ולבסס את מעמדו כמותג דרמו-קוסמטי מוביל – כזה שמביא עמו מדע, ידע דרמטולוגי וחדשנות פורצת דרך.
הקמפיין יציג את הסדרות המובילות של המותג, הנחשבות פופולריות ברחבי העולם ומומלצות על ידי מעל 45,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות ברחבי העולם – ביניהם רופאי עור, רוקחים ואנשי מקצוע.
אוריאז׳ הוא מותג דרמו-קוסמטי צרפתי מוביל, בעל ניסיון של מעל 30 שנה. כל מוצרי המותג מפותחים בהתבסס על מחקרים מדעיים מתקדמים ובשיתוף פעולה עם רופאי עור, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, בטיחות ויעילות. המוצרים מגובים ב-17 פטנטים וזוכים להמלצות של מעל 45,000 אנשי מקצוע מתחום הבריאות בעולם. המותג שייך לקבוצת PUIG, תאגיד הקוסמטיקה והאופנה הבינלאומי המוביל מספרד והינו חלק מחטיבת הדרמה של התאגיד הכוללת מותגים מובילים נוספים שיושקו בישראל בהמשך.
לדברי מנכ"ל החברה, רן סמואלוב: "כניסת המותג URIAGEלישראל מהווה עבורנו צעד משמעותי נוסף במימוש החזון שלנו לספק לצרכנים בישראל פתרונות עור איכותיים, יעילים, מקצועיים ונגישים. אנו גאים להרחיב את פורטפוליו המותגים הבינלאומיים שלנו ומאמינים שמוצרי URIAGE יהוו ערך מוסף אמיתי לצרכנים ולמטופלים בישראל".
לדבריו: "מדובר באחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם בזכות שילוב בין מדע, יעילות מוכחת וחדשנות. המותג, שהיה חסר עד כה בשוק המקומי משלים כעת את ההיצע הקיים בשוק עם מגוון סדרות ייחודיות ושיתוף הפעולה בין ד"ר סמואלוב לחטיבת PUIG DERMA מביא בשורה של ממש לצרכנים, רופאים ורוקחים בישראל".
בין המוצרים שישווקו –
אוריאז' מים מיסלריים טרמליים לעור רגיש, באריזה גדולה במיוחד 500 מ"ל,
מחיר מומלץ לצרכן – 112.9 ₪.
אוריאז' באריאסן נוזל אולטרה-לייט +SPF50 להגנה גבוהה מאד מהשמש UVA-UVB ואור כחול , 30 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 94.9₪.
אוריאז' סרום מים טרמליים בוסטר חומצה היאלורונית, 30 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 189.9 ₪.
אוריאז' היסאק 3 רגול+ קרם פנים טיפול כולל לעור הנוטה לפצעונים ופגמי עור, 40 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן - 119.9 ₪.
אוריאז' היסאק משחת SOS - לטיפול מקומי בפצעונים, 15 גר', מחיר מומלץ לצרכן - 82.90₪.
אוריאז' קסמוז שמן ניקוי מרגיע, לעור יבש הנוטה לאטופי, 500 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 130.9 ₪.
בישראל ניתן יהיה להשיג את מגוון מוצרי המותג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.


אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!