קבוצת לוריאל ישראל מבשרת על השקת מותג האיפור המקצועי NYX Professional Makeup בישראל – אחד ממותגי הביוטי המובילים והמתפתחים במהירות בעולם, שצפוי לנחות רשמית בארץ במהלך חודש יולי.
המותג הבינלאומי צפוי לעורר עניין רב בקרב קהילת חובבי וחובבות הביוטי, מאפרים מקצועיים, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת בישראל.
במסגרת ההשקה, יושקו כ-300 פריטי איפור מקצועיים ממגוון הקולקציות של המותג – בהם פריימרים, קונסילרים, מייקאפים, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, שמני שפתיים, ספריי לקיבוע, מוצרי גבות ועוד. מוצרי NYX מתאפיינים באיכות מקצועית גבוהה וזוכים להכרה בינלאומית רחבה
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל ממשיכה באסטרטגיית הצמיחה המהירה שלה, הן הצמיחה האורגנית והן ע"י הרחבת פורטפוליו המותגים שלה בישראל, עם המהלך הנוכחי של הבאת NYX Professional Makeupלישראל, שיחזק את מובילות החברה בשוק המקומי. השקת NYX Professional Makeup נותנת מענה לצרכים המשתנים של הצרכניות והצרכנים בארץ, ובפרט לדור ה-Z ומצטרפת כחיזוק לנבחרת המותגים רבי העוצמה שקבוצת לוריאל מציעה בישראל, כדוגמת מייבלין ניו יורק, לנקום, ארמני, איב סן לורן, קרסטס, סרווה ועוד."
מותג האיפור האמריקאי NYX Professional Makeup נוסד בשנת 1999 בלוס אנג’לס, והוא קרוי על שמה של ניקס – אלת הלילה מהמיתולוגיה היוונית, המסמלת עוצמה, מסתורין ויופי. המותג נולד מתוך מטרה להנגיש איפור מקצועי ואיכותי לציבור הרחב, ובמהרה ביסס את מעמדו כאחד השמות הבולטים בתעשיית הביוטי העולמית. בשנת 2014 נרכש על ידי קבוצת לוריאל, ומאז התרחב לעשרות מדינות ברחבי הגלובוס – עם נוכחות משמעותית בארה”ב, באירופה ובאסיה. NYX פונה לאוהבי איפור נועז, יצירתי וצעיר, לקהילת המאפרים ולכל מי שמבקש לבטא את עצמו דרך מראה עדכני ואופנתי.
הייחוד של NYX Professional Makeup נעוץ ביכולתו להביא את עולם האיפור המקצועי לקהל הרחב, תוך שילוב טרנדים עכשוויים ביותר. המותג מציע איזון בין מקצועיות בלתי מתפשרת לבין סגנון טרנדי ועדכני, הודות לחיבור העמוק שלו לעולמות הפופ, הבידור והתרבות. הוא מתאפיין במוצרים איכותיים, גוונים נועזים וגישה פתוחה ומכילה – שמעודדת כל אחד ואחת להתאפר בדרכם הייחודית. NYX שואב השראה מקהילת המאפרים, כוכבי הרשת והמשפיענים המובילים ברחבי העולם, ופועל מתוך חזון של ביטוי עצמי חופשי וחסר גבולות. המותג מחויב ל-100% אותנטיות – ללא ריטוש תמונות דוגמניות – ובישראל יבליט את המסר שאיפור הוא אמצעי לביטוי אישי, יצירתי ונטול גבולות.
במחקר שביצעה לוריאל ישראל בדצמבר 2024 בקרב נשים וצעירות מגיל 18 ומעלה, נמצא כי המודעות למותג בקרב דור ה-Z בישראל גבוהה במיוחד – 45%. המותג נתפס כחדשני, עדכני וככזה שפונה באופן מובהק לקהל צעיר. מחקרים נוספים שערכה החברה מצביעים על צורך ממשי בשוק האיפור לשחקן דומיננטי שיספק מענה ייחודי לנשים ולגברים, ויציע מוצרים מקצועיים ואיכותיים – במחירים נגישים – עם דגש מיוחד על הצרכים וההעדפות של דור ה-Z
המותג NYX Professional Makeup יציע את כל קולקציות האיפור בחנויות נבחרות ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ.
לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "אנו נרגשים להשיק בישראל את NYX Professional Makeup , מותג המגלם את הרוח החדשה של עולם הביוטי: חופש, הכלה, יצירתיות וקשר עמוק עם קהילות ויוצרים. המותג מציע מוצרי איפור מקצועיים הלוכדים את רוח הבידור ותרבות הפופ. אנו בטוחים שהמותג יכבוש גם את הצרכניות והצרכנים הישראליים ויהפוך לשחקן משמעותי בשוק המקומי בדומה למגמה בעולם."
השקת המותג NYX Professional Makeup בישראל תכלול קמפיין פרסום רחב היקף בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של המותג לצד שיתופי פעולה עם משפיענים, כוכבי רשת, יוצרי תוכן ואמני איפור.
מחירים מומלצים לצרכן (המחירים הסופיים נתונים לשיקולם הבלעדי של הקמעונאים בלבד):
- 1. שמן שפתייםFAT OIL - 35 ₪
- 2. גלוס BUTTER LIP GLOSS - 35 ₪
- 3. עפרון שפתיים SLIM LIP PENCIL - 20 ₪
- 4. סומק / ברונזר BUTTERMELT BLUSH - 50 ₪
- 5. מסקרה ON THE RISE LIFTSCARA - 50 ₪
- צילום: יח״צ ניקס



אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!