11/25/2020

חדש במדף מספר 42

בס"ד

 

פינת חדש במדף 42

 

אנחנו מתקדמים בצעדי ענק לקראת חג החנוכה, אבל אני עדיין לא משתפת איתכם מה חדש במדף לקראת החג. על זה תוכלו לקרוא ממש בקרוב בפינת "חדש במדף לחנוכה תשפ"א".


בינתיים מוזמנים לקרוא על המוצרים החדשים הבאים שגילינו על המדפים: לאבנה טבעונית של משומשו, מיץ תפוחים מלא של פרימור, ממרח קוקוס טחינה של אחווה, מזון פרימיום לחיות מחמד של ביופט, מהדורת פסק זמן סדרת הפטיסרי, רבע לשבע מהדורת המוסים ופרליני מילקה שקדים-קרמל.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסיקור.


גבינת לאבנה טבעונית של משומשו


לאבנה טבעונית של חברת משומשו

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מחדש ומשיק גבינת לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס עם 9% שומן.
הלאבנה החדשה של משומשו היא 100% טבעונית ומכילה סידן וסיבים תזונתיים. היא אינה מכילה לקטוז, ללא חומרים משמרים, ללא כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טראנס, ללא חשש מאלרגנים והיא מופחתת שומן ונתרן.

הלאבנה של משומשו מצטרפת ליתר המוצרים בסדרת הממרחם הטבעוניים בסגנון גבינה הכוללים: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס 9% וגם סגנון קלאסי עם 25% שומן.
שניים מהגבינות שהזכרתי כאן, ניסיתי כבר בעוגת הגבינה והנוטלה הטבעונית ללא אפייה שיצאה הצלחה מסחררת!


בנוסף, החברה משווקת גבינות צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפייה, גבינות מלוחות, מלוות עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.
כל המוצרים מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן שמואל, המייצר גם תחליפי בשר לשוק המוסדי והקמעונאי.

גבינת הלאבנה הטבעונית של משומשו נמכרת במחיר מומלץ לצרכן של 16.90 ש"ח לאריזת 200 גרם והינה כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

דעתי: ניסיתי את הגבינה לבד וקצת קשה לאכול אותה לבד, ממש כמו לאבנה. לקחתי חטיף בייגלה והתחלתי לטבול את הבייגלה בממרח, וזה היה כל כך טעים! מאוד מומלץ.

 



מיץ תפוחים מלא פרימור


מיץ תפוחים מלא ופרי הדר של פרימור

חברת גן שמואל מזון, יצרנית המותג פרימור ממשיכה לחדש ומשיקה מיצים חדשים בסדרת המיצים המצוננים: מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C.

על פי סוכנויות הידיעו במדינת פלורידה בארצות הברית עולה כי צריכת התפוזים ומיצי ההדרים עלתה באופן משמעותי בתקופת הקורונה.
הנהירה אחר מיצים אלו באה מהרצון לצרוך ויטמין C, העשוי לחזק את מערכת החיסון ואף כנראה לעזור גם בהתמודדות עם נגיף הקורונה.

בעקבות הביקוש ההולך וגדל למוצרים בתוספת ויטמין סי, השיקו במותג פרימור את מיץ פרי ההדר סחוט טבעי בתוספת ויטמין סי ואת 100% מיץ התפוחים המלא סחוט טבעי.
כוס אחת של מיץ תפוזים מכילה בתוכה, לפי דיאטנים, ויטמין C בכמות גבוהה מהמנה היומית המומלצת למבוגרים על פי רשויות הבריאות העולמיות. חשיבות של ויטמין סי נובעת מהיותו נוגד חמצון העוזר להגן על הגוף.

המיצים החדשים של פרימור משווקים בבקבוקי 1 ליטר במחיר מומלץ לצרכן של 13-15 ש"ח ובכשרות מהדרין חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

דעתי: טעמתי את מיץ התפוחים המלא והוא טעים וטוב.

 



ממרח שומשום קוקוס אחווה


ממרח קוקוס שומשום של אחווה

חברת אחוה משיקה טעם חדש בסדרת ממרחי הטחינה - ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל קוקוס וטחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים.
ממרח הקוקוס טחינה מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית, והינו דל נתרן וללא שמן דקלים, סויה או צבעי מאכל. הממרח מתאים לטבעונים ויכול להוות אופציה נפלאה למילוי הסופגניות בחג החנוכה.

הממרח החדש מצטרף לסדרת ממרחי השומשום של אחוה הכוללים את ארבעת המוצרים: מממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום וסילאן, ממרח שומשום ודבש וממרח שומשום שוקולד ללא תוספת סוכר.
ממרחי הסדרה עשויים מטחינה מלאה ועשירים בסידן וברזל. הם אינם מכילים חומרים משמרים, הם דלי נתרן ואינם מכילים כולסטרול, שומן טרנס וצבעי מאכל.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת אחוה מסר כי:"כחלק מהעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה, הבנו כי הצרכן מבקש לצרוך ממרחים בריאים יותר, על פני ממרחים עתירי סוכר, המכילים שמן דקלים וסויה. לפני מספר שנים השקנו סדרת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית, כשבכל פעם הצטרף טעם חדש לסדרה. טעם הקוקוד החדש הוא ייחודי, זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בקוקוס בצורה של ממרח עם טחינה גולמית והטעם שלו פשוט מנצח".

ממרח השומשום קוקוס החדש של אחוה נמכר במחיר מומלץ לצרכן של 8-10 ש"ח לאריזת 400 גרם והינו כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

 



מזון פרימיום לבע"ח עירוניים אורבן צ'וייס Urban Choice


מזון אולטרה פרימיום לבעלי חיים עירוניים מבית Urban Choice

חברת ביופט, החברה הותיקה והמובילה בישראל בייצור ושיווק מזון וציוד לחיות מחמד, שבבעלותה מותגי המזון הפופולריים "בונזו" ו-"לה קט", והינה המשווקת של המותגים הבינלאומיים אקאנה אוריג'ן, שזיר ו-פרפלסט, משיקה את מותג הפרימיום הישראלי הראשון - "Urban Choice" ("בחירה עירונית") ביחד עם חברת United Petfood, היצרנית הבינלאומית למזון לחיות מחמד.
המוצרים החדשים צפויים להימכר בארץ ובחו"ל.

החתולים והכלבים הביתיים, שונים מאותם חתולים וכלבים הדרים בטבע. אם אלו שבטבע למדו לצוד את האוכל שלהם, החתולים והכלביים הביתיים למדו לחכות לאוכל שלהם ולהתרווח על הספה.
ועם כל זה, עדיין חתולי וכלבי הבית חשופים לנזקי העיר. הרעש העירוני עלול לגרום להם למתח, הזיהום הסביבתי עלול להזיק לפרווה ולעור שלהם, ומשקל עודף עלול לגרום לבעיות אחרות.
סביבת חייהם הטבעית השתנתה, ולכן ישנו צורך בשינוי המותאם להם. הכלבים והחתולים העירוניים, זקוקים לתזונה שתתאים לתנאים המודרניים שהם חיים בהם. הם זקוקים לויטמינים ומינרלים, שיעזרו להם לשמור על איכות חייהם.

 

מזון פרימיום לבע"ח עירוניים של ביופט Urban Choice
 

חברת ביופט, המכירה את הצרכים הללו, פיתחה בשיתוף עם וטרינרים ומומחים מהחברה הבינלאומית "יונייטד פטפוד" את מותג הפרימיום אורבן צ'וייס. המותג החדש נותן מענה לצרכים המיוחדים של הכלבים והחתולים החיים בקצב המסחרר של החיים האורבניים.
המותג מציע מזון מלא לכלבים וחתולים המתבסס על שלושה עקרונות: שמירה על המשקל, הפחתת מתחים והרגעה ושמירה על כפות הרגליים, העור והפרווה.


הסדרה החדשה לכלבים כוללת 9 סוגי מזון יבש המותאמים לפי גזע וגיל, לצד מוצרי לייט וסניור ייחודיים מבוססי דגים המיועדים לכלבים בעלי עודף משקל או מבוגרים.
הסדרה החדשה לחתולים כוללת 4 סוגי מזון יבש לגורים, לבוגרים עוף או סלמון, לרגישים ולסטרילייזד&FIT, מזון המותאם לחתולים מסורסים או חתולות מעוקרות.

בנוסף, החברה משיקה מגוון חטיפים, מעדנים ומזונות משלימים נוספים, על מנת לספק מענה רחב לצרכנים.
מחיר מומלץ לצרכן: מזון יבש (תלוי במשקל וסוג)-115-329 ש"ח, מעדנים וחטיפים - 5.90-16.90 ש"ח.
ניתן להשיג בחנויות המחמד ברחבי הארץ ואצל הוטרינרים.

 

פסק זמן סדרת פטיסרי במילוי פרלינה

מבט מבפנים לפסק זמן פטיסרי



פסק זמן מהדורת פטיסרי

שטראוס-עלית השיקו סדרת חטיפי פסק זמן בשיתוף עם הקונדיטור דודו אוטומזגין.
הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים במהדורה מיוחדת הנקראת "סדרת הפטיסרי".
בין הטעמים החדשים, ניתן למצוא: פסק זמן במילוי קרם אגוזים פרלינה, פסק זמן במילוי קרם קפה לאטה ופסק זמן במילוי קרם פטל.

אנחנו מצאנו באושר עד טעם אחד מסדרת הפטיסרי שנמכר במבצע, במחיר מאוד משתלם (מארז כולל 3 חטיפים ושני מארזים נמכרו במבצע של 2 ב-18 ש"ח).
משקל כל חטיף 35 גרם וכשר חלבי בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.


דעתי: יצא לנו לטעום את הפסק זמן הירוק במילוי קרם פרלינה ואת הפסק זמן במילוי קרם קפה, ויש לציין ששניהם פשוט מעולים! 

 



רבע לשבע סדרת המוסים


רבע לשבע מוס אגוזים מבט מבפנים


רבע לשבע מוס אגוזים מבפנים


רבע לשבע - סדרת המוסים

שטראוס עלים ממשיכים לחדש ומוציאים את רבע לשבע, סדרת המוסים כי "אחרי יום עמוס, מגיע לך רגע מוס".
הסדרה החדשה מגיעה ב-3 טעמים: רבע לשבע מוס אגוזים, רבע לשבע מוס חלבה ורבע לשבע מוס שוקולד.

מדובר למעשה בחטיפים עגולים קטנטנים ואישיים של גלילית וופל פריכה הממולאת במוס מאחד הטעמים שציינתי מעלה ובציפוי שוקולד. כל פינוק כזה שוקל כ-8.3 גרם ומכיל כ-44 קלוריות והמחיר נע בין 11.90 ל-13.90.
המוצרים החדשים מגיעים באריזות של 100 גרם וכשרים חלבי בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

דעתי: יצא לנו לטעום את כל הטעמים בסדרה, ומוס האגוזים לוקח בגדול! גם הטעמים האחרים חביבים, אך מוס האגוזים הוא הכי מוצלח שלהם בסדרה החדשה.

 



פרלינים מילקה מומנטס


פרליני מילקה מומנטס מבט מבפנים


פרליני מילקה moments במילוי שקדים וקרם קרמל

מותג מילקה משיק את Milka Moments, פרליני שוקולד קטנים ואישיים הממולאים בשקדים וקקאו עם קרם קמל ושברי שקדים מקורמלים מלוחים.
המוצר מגיע באריזה שמשקלה 96 גרם והינו כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת הרב אריה רלב"ג, ארצות הברית ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

דעתי: מאוד ציפיתי לשילוב הטעמים האלה, ובסוף אני אישית פחות אהבתי. זה לא שזה לא טעים, זה טעים אבל לא יותר מדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use