8/26/2021

חדש במדף מס' 50

בס"ד


פינת חדש במדף מספר 50



הפעם בפינת חדש במדף מספר 50, לרגל חגיגות 50 כתבות של "חדש במדף" בדקתי וסקרתי עבורכם 50 מוצרים חדשים שעלו למדף. 
טוב, זה כמובן לא אמיתי, אבל כן יצא לנו לבדוק מספר רב של מוצרים לאחרונה, ביניהם: סנו ג'ט בניחוח אקליפטוס, פנטן לשעבר שעבר החלקה ללא SLS/SLES, עוגת דבש של אחוה לראש השנה, ממרח בטעם שוקולד אחוה, נקניקיות במתכון משופר של מעדני יחיעם, ביסלי פריסטייל, מגנום דולצ'ה גולד, טילוני YOLO, פחית פולאר דובדבן שחור, מיני פינוקיות של עלית ובמבה אסם גולדה.

*חלק מהמוצרים התקבלו להתנסות וחלק נרכשו.

סנו JET+ שמן עץ התה ואקליפטוס



סנו JET+ שמן עץ התה
חברת סנו משיקה משיקה מוצר נוסף בסדרה המצליחה סנו JETּ+ - ספריי לניקוי כללי להשמדת חיידקים בתוספת שמן עץ התה עם ניחוח אקליפטוס.
המתז החדש מבית סנו ג'ט פלוס עוזר בניקוי, חיטוי וקטילת 99.9% מהחיידקים. הוא מבריק משטחים ומתאים לשימוש על מגוון אביזרים.

לשמן עץ התה תכונות רבות, אך  הידועה מביניהם היא יעילות החיטוי. לשמן תכונות חיטוי חזקות שיכולות להרוג חיידקים.
המוצר החדש מצטרף למוצרים הנוספים בסדרה הכוללים מוצרים לניקוי כללי והברקה עם חומץ ואבקת סודה.

סנו JET+ בניחוח אקליפטוס ועם שמן עץ התה מגיע בבקבוק מתז 750 מ"ל ונמכר במחיר של 9.90 ש"ח לפי אתר זאפ.

דעתי: ניסיתי את המתז על השיש, ודבר ראשון מה שאני אוהבת זה הניחוח שנשאר לאחר ההתזה. נשאר ניחוח נעים, וסוף סוף יש מוצר חיטוי 99.9% ללא ריח לימון או ריח חזק ודומיננטי.



מוצרי פנטן חדשים ללא SLS/SLES



פנטן עם מוצרים ללא SLS/SLES
המותג הבינלאומי Pantene משיק בימים אלה סדרה חדשה של מוצרים המיועדים לשיער שעבר החלקה ללא SLS/SLES.
בסקר שנערך עבור המותג, נשאלו נשים שעברו החלקת שיער איזה מותג הן יעדיפו לשיער שלהן. קוב הנשים ענו, בפער משמעותי, כי הן יבחרו בפנטן. 

בקרב הנשים הישראליות, נמצא כי כ-50% מהן העידו שהן עושות החלקה קבועה בשיער.  ונכון, מצד אחד זה נוח ומקל את התארגנויות הבוקר, אך מצד שני כל ההחלקות האלו פוגעות בשכבת הקרטין של השערה. פגיעה זו גורמת לשיער לאבד את לחותו וגמישותו ולהראות יבש וחסר ברק.

עכשיו בישראל ניתן למצוא לראשונה את מוצרי פנטן שאינם מכילים SLS/SLES ומתאימים במיוחד לשיער שעבר החלקה או ייבוש בחום. המוצרים החדשים פותחו בשילוב מדע הPro-V עם ויטמינים לשיקום וחיזוק השיערה.

בסדרה החדשה שתמצאו בימים אלה בחנויות וברשתות ברחבי הארץ, ניתן למצוא:
שמפו Miracles משי זוהר - שמפו ללא SLS/SLES עם תערובת פרו-וי בעלת הזנה גבוהה עם חלבון משי וביוטין האמור להעשיר שיער יבש, מעובד או כזה שעבר בגוונים ברכיבים מזינים ולהקנות לו מראה ומגע רך כמשי. מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ש"ח.

מסכת הזנה מגינה ומבריקה - מסכה ללא SLS/SLES, העוזרת לשקם נזקים כבר מהחפיפה הראשונה. המסכה עוזרת בלכידת הלחות בשערה ומשיבה לשיער רכות, ברק והופכת אותו קל לעיצוב. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ש"ח.

מרכך הקסם - מרכך מרוכז ללא SLS/SLE בעל עוצמה של מסכה ללחות מוגברת. המרכך נמס מיד אל השיער ועוזר בשיקום עמוק ובהפיכת שיער פגום לשיער בריא, חזק ומבריק יותר. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ש"ח.

דעתי: השיער שלי כמעט ולא עבר החלקה, אבל כן עבר הרבה צביעות בעבר. בשימוש בשמפו ובמסכה, כבר מהשימוש הראשון מורגש שהשיער רך ונעים יותר ובעל מראה טוב ובריא. מאוד מומלץ!



עוגת דבש לחג ב-5 שקלים של אחוה



עוגת דבש של אחוה ב-5 שקלים
חברת אחוה זו חברה שתמיד ניתן לסמוך עליה מבחינת המחירים ללא תחרות, בדיוק בזמני החגים שהרבה מעלים מחירים.
החברה דואגת כל השנה למחירים זולים ונגישים לכולם, וגם לקראת ראש השנה היא דואגת שכל אחד יוכל להנות מעוגת דבש במחיר זול של כ-5 ש"ח (ובאושר עד אף ראיתי שהעוגה שלהם נמכרת במחיר נמוך של 3.90 לעוגה!).

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת אחווה, אמר: "בניגוד להתייקרות הצפויה של מוצרי המזון לקראת החגים, אנו נמנעים מעליית מחירים ומביטול או צמצום של מבצעים. נמשיך לשמור את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו ונאחל חג שמח לכל בית ישראל".

עוגת הדבש של אחוה כשרה פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית, ותמכר במחיר של כ-5 ש"ח לאריזת 400 גרם בכל רשתות השיווק המובחרות (למעט רמי לוי), לצד מוצרי חג נוספים של החברה כממרח שומשום עם דבש, עוגת תפוח עץ ממולאת ועוד מאפי עוגות ועוגיות של אחוה.

דעתי: העוגת דבש של אחוה נפלאה וטעימה ואני מאוד ממליצה לכם לתמוך בחברות שעושות הרבה עבור הצרכן הישראלי ודואגות לו למחירים טובים גם בזמנים של חג, על ידי קניית מוצרים שלהם. יש להם מוצרים מעולים ואני מאוד אוהבת את החברה הזו וקונה מוצרים שלה לאורך כל השנה.



ממרח בטעם שוקולד של אחוה



ממרח בטעם שוקולד פרווה של אחוה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל למוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה בימים אלו ממרח חדש: ממרח בטעם שוקולד.
הממרח החדש מגיע באריזת 400 גרם והוא מתאים בדיוק לחזרה לבית הספר למי שמחפש מה למרוח על הכריך וגם לאוהבי האפייה והבישולים.


הממרח בטעם שוקולד החדש של אחוה מכיל: סוכר, שמן צמחי (דקל, סויה), אבקת קקאו 10%, חומרי טעם וריח, מתחלבים (לציטין סויה, E471), מלח. הממרח מתאים לטבעונים וישווק במחיר אטרקטיבי כחלק ממדיניות המחירים המוזלת של החברה. הממרח במשקל 400 גרם, כשר למהדרין בהשגחת הרבנות אריאל ובהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית, יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 6.90-8.90 ש"ח.

לחברה ממרחים מבוססי טחינה הזוכים להצלחה רבה, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום וקוקוס. וכן ממרח חלוה האהוב במיוחד על ילדים.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", אמר: "אנו שמחים להביא גם במוצר זה, את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו".

דעתי: הממרח נפלא ויצא פשוט מדהים בארטיק שוקולד פרווה שהכנתי.



נקניקיות עוף במתכון משופר של חברת מעדני יחיעם



"מעדני יחיעם" בסדרת נקניקיות עוף במתכון משופר
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות של קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר באריזות 400 גרם, 1.5 קילו וכנקניקיות ביס באריזת 380 גרם. הנקניקיות במתכון המשופר ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת של מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12 אחוז חלבון.

מכון המחקר "נתיב יועצים" ערך מבחן טעימות מקצועי וקבע כי נקניקיות "מעדני יחיעם" במתכון המשופר, טובות יותר באופן מובהק, הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם, בהשוואה למותג המוביל בשוק.

לדברי חברת "נתיב יועצים", עורכת המחקר: "ציון ההתקבלות לנקניקיות יחיעם נמצא גבוה יותר באופן מובהק מציון ההתקבלות לנקניקיות המובילות המתחרות, הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם. בניתוח מדד קושי/רכות הנקניקייה עולה כי קוש/רכות נקניקיית יחיעם הינה מאוזנת. כמו כן, רמת העסיסיות של הנקניקייה טובה. במבחן ההעדפה נמצאה העדפה מובהקת לנקניקיות יחיעם אל מול המותג המתחרה".

תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אמר: "אנו רואים שהלקוחות הרבה יותר רגישים לטעמים ולמרקמים ולכן החלטנו לערוך שינוי במתכון, בטעם ובמרקם של המוצר. אנו שמחים על תוצאות המבחן ובטוחים שהקהל ירגיש ויאהב את השיפור".

הנקניקיות החדשות של מעדני יחיעם  כשרות בהשגחת הרבנות הראשית ומגיעות במחיר מומלץ לצרכן של: כ-11.90 ש"ח לאריזת נקניקיות ביס 380 גרם ולנקניקיות עוף 400 גרם, וכ-26.90 ש"ח לאריזת נקניקיות עוף מתכון משופר באריזת 1.5 קילו.

דעתי: הכנתי עם הנקניקיות מתכון נפלא וטעים שיפורסם בקרוב. ומה שבטוח, מדובר בהחלט במוצר מאוד טעים עם מרקם מוצלח וטעם ועסיסיות נהדרת.


ביסלי פריסטייל של אסם

ביסלי פריסטייל בצל מעושן מבט מבפנים




ביסלי FREE STYLE
אסם יצאו עם ביסלי חדשים בצורת פריסטייל - ביסלי קראנצ'י בעל מראה שטוח, פתוח ומתובל. 
טעמי סדרת ביסלי Free Style החדשים כוללים: ביסלי בצל מעושן, ביסלי על האש וביסלי חמוץ חריף.
הביסלי החדש מכיל 10 גרם פחות מביסלי רגיל ומגיע באריזת 60 גרם וכשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית ובהשגחת הרבנות שדרות.

דעתי: הביסלי באמת קראנצ'י ובעל טעם תיבול עז. טעמתי את שלושת הטעמים ובמיוחד אהבתי את טעם הביסלי פריסטייל על האש שמזכיר טעם של ברביקיו. טעם הבצל מעושן היה לי חריף מדי וטעם החמוץ חריף היה נחמד.



מגנום דולצ'ה גולד



מגנום דולצ'ה גולד 
שטראוס משיקה את שלגוני המגנום דולצ'ה גולד באריזת מיני ובגודל רגיל בבודדים. 
מגנום דולצ'ה גולד הוא שלגון שמנת בטעם  וניל עם ריפל בטעם שוקולד (12%) מצופה בקרם בטעם קרמל (14%) עם ציפוי שוקולד לבן ושברי ביסקוויט וקרמל.

מאגדת המגנום מיני דאבל דולצ'ה גולד מגיעה באריזת 246 גרם ומכילה 6 יחידות (כל יחידה 41 גרם). בשלגון בודד תמצאו 147 קלוריות, 9.7 גרם שומן (מתוכם 5.7 גרם רווי), 57 מ"ג כולסטרול ו-3.25 כפיות סוכר.
המוצר מיוצר בחו"ל והוא כשר חלבי, לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל. בהשגחת הרב ארי-ה רלב"ג ארה"ב (כשרות משולש K חלבי) ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

דעתי: חיכיתי עד הרגע שיהיה מבצע שווה כדי לקנות את זה, ותודתי נתונה לשופרסל על מבצע מעולה שאפשר לי לקנות ולהנות מהתענוג הזה. עוד הצלחה מבריקה של מותג מגנום.



טילוני YOLO תנובה



טילוני YOLO
תנובה נכנסת לתחום הגלידות עם מותג יולו, המזוהה יותר מתחום המעדנים. במסגרת ההשקה, ניתן להנות מטילוני YOLO גדולים המגיעים במאגדת/בודדים ב3 טעמים: גלידת שוקולד לבן ופצפוצי שוקולד, גלידת שוקולד חלב ופצפוצי שוקולד וגלידת שוקולד לבן ועוגיות, ומטילוני יולו קטנים במאגדת או בודדים ב2 טעמים: טילון גלידת שוקולד לבן עם שברי עוגיות וטילון גלידת שוקולד לבן עם ליבת שוקולד נוגט.
הטילונים עשויים משמנת 12% ויכילו את השוקולד האיכותי של יולו, כאשר כל טילון מגיע עם מטבע/דיסק שוקולד.

מאגדת טילוני היולו הקטנים כוללת 5 טילונים במשקל 80 גרם כל אחד, סה"כ 400 גרם והיא כשרה חלבית בהשגחת הרבנות רחובות ובהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק.
טילוני יולו פותחו בשיתוף עם חברת "גלידות פלדמן" וניתן למצוא אותם ברשתות השיווק השונות.

ב-100 גרם מוצר בטילון השוקולד לבן עם עוגיות, למשל, תמצאו 358 קלוריות, 21.2 גרם שומן (מתוכם 12.7 גרם רווי), 21 מ"ג כולסטרול ו-6.75 כפיות סוכר.

דעתי: כמקודם, תודתי נתונה לשופרסל שדאגו באמת למבצעי גלידה שווים בקיץ החם הזה ובכך יכולנו להנות מגלידות בהנחה מושלמת. המארז עלה לי לאחר הנחה כ-15.90 ש"ח למאגדת הטילונים הקטנה. ניסיתי גם את טילון השוקולד לבן ועוגיות וגם את טילון השוקולד לבן וליבת נוגט.
טילון השוקולד לבן עם עוגיות היה מאוד טעים, גם הוופל הפריך, גם מטבע השוקולד וגם גלידת הוניל-עוגיות. טילון הליבת נוגט היה פחות מוצלח לטעמי. הטילון עצמו היה בסדר, אך ליבת הנוגט הייתה מאכזבת.



פחית פולאר סגולה בטעם דובדבן שחור



פחית שתייה POLAR בטעם דובדבן שחור
האמת שאני לא יודעת אם המוצר הזה בכלל חדש, אבל נתקלתי בו בסופר שאיני נוהגת לקנות בד"כ והייתי חייבת לקנות ולנסות.
מדובר במשקה פולאר סודה מוגז בטעם דובדבן שחור עם טעמים טבעיים ומלאכותיים.

בפחית תמצאו 355 מ"ל משקה והיא נמכרת במחיר של כ-5.90 ש"ח. מבחינת מרכיבים, לא נראה כי מדובר במוצר מאוד בריאותי (ממה שזכור לי יש צבעי מאכל מלאכותיים וכו').
חשוב לשים לב שלא להתבלבל עם משקה פולאר סלצר שהוא עשוי מרכיבים טבעיים ורק מ-3 מרכיבים.

דעתי: נראה לי כי יש מעין אזכור לטעם של דובדבן, וסך הכול מדובר במוצר חביב ולא יותר.



מיני פינוקיות עלית קרמל מלוח ובראוניז בוטן



מיני פינוקיות של עלית
אחרי ההצלחה של הפינוקיות של שטראוס, שמזכירות מאוד את הקרמוגית האהובה, חברת שטראוס-עלית משיקה עוגיות פינוקיות פרווה חדשות המתאימות גם לטבעונים בגרסת - "מיני פינוקיות".
המיני פינוקיות מגיעות באריזה קטנה, מדליקה וצבעונית בשני טעמים: בראוניס בייגל בוטן באריזה תכלת ובראוניז בטעם טופי קרמל מלוח באריזה כתומה.

עוגיות הבראוניס בייגל בוטן הן עוגיות קקאו הממולאות בקרם מאת בוטנים ושברי בייגלה ועוגיות הטופי ממולאות בקרם בטעם טופי קרמל מלוח.
העוגיות הקטנטנות מגיעות בגביע במשקל 180 גרם עם מכסה לסגירה חוזרת. כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

דעתי: אהבתי מאוד את הקונספט של העוגיות הקטנטנות האלה והן גם מאוד טעימות ונימוחות.



במבה בייגלה גולדה



במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה
כמעט כולם מסכימים כי רוטב הבייגלה של גלידות גולדה הוא הצלחה מסחררת. ובשת"פ בין אסם לגולדה, נולדה במבה ממולאת חדשה - במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה.
הבמבה החדשה מגיעה באריזת 60 גרם וגם באריזת 150 גרם בכשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

על האריזה רשום כי מומלץ לאכול את הבמבה קפואה, אז כמובן שניסיתי כפי ההמלצה לתת חוות דעת כמו שצריך :-)

דעתי: עד כה לא אהבתי את החידושים של במבה בתחום המילויים. הקלאסיקות נותרו, מבחינתי, ההצלחות היחידות בתחום הבמבה במילויים - במבה במילוי חלווה ובמבה במילוי נוגט. 
הייתה לי ציפייה רבה מהבמבה גולדה, אחרי הכול שיתוף פעולה עם גלידת גולדה נשמע כהצלחה מובטחת. שמחתי לגלות שמדובר בהחלט בהצלחה. ניסיתי את הבמבה גם קפואה וגם בדרך הרגילה ושני הדרכים מעולות, אך אני חייבת לציין שהבמבה הקפואה הייתה הרבה יותר טובה לטעמי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use