11/21/2021

פינת חדש במדף מספר 52

בס"ד

חדש במדף מספר 52: סחוג נפטון, דפי בישום סנו, חיתול פמפרס לפגים, מלח+



הפעם בחדש במדף בדקנו את מלח+ של מלח הארץ, סחוג חריף של נפטון, דפי בישום לכביסה של סנו מקסימה, חטיף קוואקר בוטנים ושיבולת שועל, מילקי בטעם בלונדי עם טופ בטעם קרמל ורבע לשבע מוס קרמל מלוח.
ובנוסף, מידע על קמפיין "עוטפים באהבה" לחודש המודעות לילודת פגים.

*חלק מהמוצרים התקבלו לסיקור וחלק נרכשו.

סדרת מלח+ של מלח הארץ



מלח+ של מלח הארץ
חברת מלח הארץ משיקה סדרת מלחים חדשה בשילוב תבלינים. סדרת המלחים מגיעה בבקבוקי מלחיה בשלושה טעמים: מלח+ שום, מלח+ בצל ומלח+ פפריקה.
המלחים החדשים של מלח הארץ אינם מכילים מונוסודיום גלוטומט, ללא חומר משמר וללא תוספת סוכר (הסוכר המופיע בתווית מגיע מהתבלינים ולא הוסף כל סוכר בתהליך הייצור).
מלח+ פפריקה - תערובת מלח המכילה מלח ים (76%), פפריקה מתוקה (13.5%), פלפל שאטה (3.5%), שום יבש, בצל יבש, חומר מונע התגיישות (E551).
מלח+ שום - תערובת מלח המכילה מלח ים (80%), שום יבש (18%), פטרוזיליה, חומר מונה התגיישות (E551).
מלח+ בצל - תערובת מלח המכילה מלח ים (80%), בצל יבש (18%), עירית, חומר מונע התגיישות (E551).

המלח פלוס מתאים לתיבול מגוון מאכלים כמרקים, פשטידות, מאפים, סלטים, תבשילים, פתיתים ועוד.
התבלינים מגיעים בבקבוקים במשקל 175 גרם וכשרים פרווה בהשגחת הרב המקומי עתלית ובהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.
ניתן להשיג את המוצר ברשתות השיווק השונות.

דעתי: ניסיתי עד כה את המלח+ שום במתכון לסלמון בלימון בתנור ומדובר במוצר מוצלח ביותר! רעיון מעולה של חברת מלח הארץ וביצוע אף יותר מוצלח :-) .



סחוג ירוק חריף אש של נפטון



סחוג ירוק חריף אש של נפטון
נפטון משיקה סחוג חד - סחוג ירוק חריף אש.  הסחוג מתאים כתוספת לכל מנה שמעוניינים להפוך אותה ליותר פיקנטית, בין אם מדובר בספגטי, עוף בתנור, מיונז, מרק ועוד.
הסחוג החדש של נפטון מכיל: פלפל ירוק כבוש (45%), שמן קנולה מזוכך, מים, תבלינים, סוכר, מווסת חומציות (מלח לימון), מלח.
המוצר ללא צבעי מאכל, ללא חומר משמר וללא מונוסודיום גלוטומט.

הסחוג של נפטון מגיע בצנצנת זכוכית במשקל 180 גרם ונמכר במחיר מומלץ לצרכן של 9.90-12.90 ש"ח. ניתן למצוא ברשתות השיווק השונות כחצי חינם, ברקת, יינות ביתן, חנויות פרטיות ברחבי הארץ ועוד.

נפטון היא חברת המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, רטבים, תערובות תיבול, ממרחים, ציפויים לשניצל ומטחנות, העשויים מתבלינים ללא תוספת של מונוסודיום גלוטומט וללא צבעי מאכל.
הדור הרביעי של מייסד החברה עלה מהודו ב-1980 ופועל בשוק המקצועי והקמעונאי. החברה מספקת מוצרים לחברות מזון שונות, קייטרינג, מסעדות ועוד.

דעתי: אני לא כל כך אוהבת חריף חזק, לכן נתתי את המוצר שקיבלתי לבדיקה למי שאני יודעת שמסוגלים לנסות מה שמוגדר "חריף אש". טועמת אחת מאוד נהנתה מהסחוג וכבר אכלה מהמוצר מספר פעמים ולטועם השני הייתה קצת קשה רמת החריפות אבל זה בגלל היותו אשכנזי.


דפי בישום לחים של סנו מקסימה



דפי בישום למייבש של סנו 
סנו מקסימה משיקה מוצר חדש בתחום הכביסה - דפים לבישום הכביסה במייבש.
דפי הבישום מגיעים לחים בניחוח מרכך הכביסה האהוב והמוכר מקסימה Blue Blossom.

שימוש בדפי הבישום של סנו הוא מאוד פשוט, פשוט מכניסים את הבגדים הרטובים והדף הלח למייבש הכביסה ומפעילים. דף הבישום מעניק לבגדים ריח במהלך תהליך הייבוש במכונה.
לאחר השימוש במייבש, אפשר להשתמש בדפי הבישום הריחניים לרענון הריח בארונות הבגדים או כמטלית יבשה לניקיון.

דעתי: לקח לנו די הרבה להשתמש במוצר, מכיוון שאנחנו משתדלים להשתמש במייבש כמה שפחות ולאפשר לבגדים להתייבש בחוץ בשמש. השימוש במוצר מאוד פשוט ונוח והבגדים קיבלו ריח נקי וטוב.
מה שעוד יפה במוצר, זו האפשרות להשתמש במטלית הלחה (שעכשיו היא יבשה) לשימוש נוסף כמטלית לניקוי או ריענון לארון הבגדים. מוצרים שניתן להשתמש למספר שימושים הם תמיד רעיון מצויין ומעולה.



חטיף בוטנים ושיבולת שועל של QUAKER שטראוס



חטיף קוואקר של שטראוס
חברת שטראוס השיקה מוצר הדומה בצורתו לבמבה - חטיף Quaker בוטנים עם שיבולת שועל.
החטיף האפוי החדש מכיל: בוטנים (49%), שיבולת שועל (16%), קמח תירס, קמח אורז, שמן חמניות, מלח, ויטמינים (ויטמין C, ויטמין B3, ויטמין E, ויטמין B1, ויטמין B6, ויטמין A, חומצה פולית, ויטמין B12, ברזל).
שקית 50 גרם מכילה 281 קלוריות, 16.8 גרם שומן (מתוכם 2 גרם שומן רווי), 194 מ"ג נתרן, 21 גרם פחמימה (מתוכם 1.7 גרם סוכרים) ו-9.5 גרם חלבונים.

החטיף קוואקר החדש של שטראוס ללא גלוטן, מתאים לטבעונים והוא כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית וברכתו מזונות.

דעתי: חטיף ה-QUAKER בעל טעם של שיבולת שועל. הוא מאוד פריך ולגבי הטעם, קיראו בהמשך. המחיר שלו מעט גבוה יותר מבמבה ומובן שזה בעקבות השימוש בשיבולת שועל. עם זאת, אם מנסים להשוות לבמבה הקלאסית של אסם, אין שום ספק, לדעתי, שאעדיף את הבמבה של אסם.
אם יורדים מההשוואה לבמבה רגילה, הפריכות של החטיף הזה יש אמרו מאוד ממכרת ובהחלט עם הזמן הטעם נרכש ומדובר בלהיט שכיף לנשנש ולאכול.


מילקי בלונדי וטופ קרמל




מילקי בטעם בלונדי וטופ קרמל
חברת שטראוס משיקה מילקי חדש עם מעדן חלב עם שוקולד לבן בטעם קרמל (ע"ע בלונדי), קצפת ותוסף טופ של חתיכות בטעם קרמל.
המוצר מכיל: חלב מפוסטר (53%), שמנת, מים, סוכר, שוקולד לבן (4.3%), עמילן תירס מעובד (E-1442), מייצבים (סודיום פוספאט, פולג וספא, קרגינאן, גואר גאם, קסנטאן גאם), חומרי טעם וריח, צבעי מאכל (קרמל, בטא קרוטן), רכז פרי המונק, מלח. קצפת (23%), תוסף בטעם קרמל (6.9%): סוכר, חמאת קקאו, אבקת קרמל, אבקת חלב, מלח, מתחלב (לציטין), צבע מאכל (מיצוי פפריקה).

המעדן מכיל 170 מ"ל (לפחות 133 גרם) עם תוסף 10 גרם, סה"כ לפחות 143 גרם. בגביע עם תוסף תמצאו 245 קלוריות, 12.7 גרם שומן (מתוכם 7.7 גרם שומן רווי), 28 מ"ג כולסטרול, 215 מ"ג נתרן, 28 גרם פחמימות, מתוכם 23 גרם סוכרים , 5.75 כפיות סוכר, 4.8 גרם חלבון ו-143 מ"ג סידן.
המוצר כשר חלבי בהשגחת הרבנות נהריה, מכיל אבקת רכיבי חלב נוכרי.

דעתי: מעדן הבלונדי מאוד מוצלח וטעים. הטופ בטעם קרמל פחות מוצלח לטעמי, במיוחד מכיוון שהוא נוטה להידבק לשיניים. מה שכן, מדובר בתענוג שכדאי לאכול פעם ב ולא על בסיס קבוע בעקבות כמות הקלוריות, שומן, סוכרים שיש במעדן אחד.


רבע לשבע מוס קרמל מלוח




רבע לשבע מוס קרמל מלוח
שטראוס-עלית משיקים רבע לשבע מוס במילוי קרמל מלוח.
רבע לשבע מוס החדש כולל גלילי ופל במילוי מוס בטעם קרמל מלוח (60%) עם ציפוי שוקולד חלב.

הרבע לשבע מגיע באריזת 100 גרם ומכיל: שוקולד חלב 25%, סוכר, שמנים ושומנים מהצומח, אבקת חלב, קמח חיטה (מכיל גלוטן), מתחלב (לציטין סויה), צבע מאכל קרמל, דקסטרוזה, מלח, חומרי טעם וריח, מעכב חמצון (מיצוי רוזמרין). כלל מוצקי קקאו בשוקולד החלב עומד על 30% מינימום.

הרבע לשבע מוס קרמל מלוח כשר חלבי, חלב ישראל בהשגחת הרבנות נתיבות ובהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים. ייצור מיוחד עבור מגדים (אולי ישנו ייצור עם כשרות שונה אם אתם מחפשים כשרות מסויימת, כדאי לבדוק).

ביחידה אחת של רבע לשבע מוס קרמל מלוח ניתן למצוא 44 קלוריות, 2.6 גרם שומן (מתוכם 1.7 גרם שומן רווי), 0 כולסטרול, 17.5 מ"ג נתרן, 4.5 גרם פחמימה (מתוכה 3.3 גרם סוכר) 0.75 כפיות סוכר ו-0.7 גרם חלבון.

דעתי: כ-רוב מוצרי הסדרה, מדובר במוצר מעולה וטעים מאוד! הקרמל המלוח נפלא והולך מצויין עם גלילית הופל וציפוי השוקולד חלב. תענוג!


חיתול לפגים מזערי של פמפרס בקמפיין עוטפים באהבה



קמפיין "עוטפים באהבה" להעלאת המודעות לילודת פגים
חודש נובמבר הוא חודש הפג הבינלאומי, ולהעלאת המודעות לילודת פגים, קיבלתי הביתה אריזה קטנטנה ובה חיתול פיצי אמיתי של פגים אותו מייצרת חברת פמפרס.
ידעתי עד כמה פגים הם קטנטנים, אבל לא היה לי שמץ של מושג שחיתול שלהם הוא בגודל הקטן יותר מכף יד של מבוגר, זה פשוט מטורף!

מותג פמפרס, סופר-פארם ועמותת למען הפגים (לה"ב), שילבו כוחות יחדיו על מנת לתרום כרבע מיליון חיתולים לתינוקות פגים. הקמפיין "עוטפים באהבה" בא להגביר את המודעות לילודת פגים (1 מכל 10 תינוקות) ולהבטיח כי לפגים בישראל תהיה גישה לחיתול הייחודי של פמפרס שתומך בשינה טובה יותר, מגן על עורם ומותם לגודל הקטנטן שלהם (החיתול הקטן ביותר מגיע בגודל מזערי ביותר של 8 ס"מ בלבד, קטן יותר מכף ידנו). 
כמו כן, מותג החיתולים פמפרס וסופר-פארם תורמים 120,000 ש"ח לבנק הלאומי לחלב אם המוכר ע"י מד"א ו-40,000 ש"ח לעמותת לה"ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use