12/02/2021

חוות התנינים בחמת גדר נפתחת מחדש

בס"ד

תנינים בחמת גדר



חוות התנינים באתר המרחצאות חמת גדר, נפתחה מחדש לציבור הרחב כחלק מחוויית הבילוי באתר. התנינים שכבר היו בדרכם לדובאי, נשארים בארץ.

ראש תנין בחמת גדר



חוות התנינים בחמת גדר היא החווה היחידה והותיקה בארץ לתנינים, המאפשרת לסייר ולשמוע תוך כדי הסבר קולי, ולצפות ביצורי הענק האלו בזמן שהם עומדים ללא תזוזה בשמש, נמתחים, פוערים לוע או נמתחים.

התנינים שהינם  בעלי דם קר, נכנסים לתרדמת מטאבולית במהלך החורף, ובשלב זה הם כבר לא אוכלים. בחוות התנינים בחמת גדר יש כ-10 פריטים, ביניהם גם תנינים אוכלי דגים בלבד הנקראים "גביאלים". הם בעלי לסת ארוכה וצרה עם מלא שיניים המיועדות ללכידת דגים.


תנינים רובצים בחמת גדר



דויד גולן מנהל חוות התנינים, אמר: "התחושות לקראת פתיחת החווה לציבור מחדש, מלווה בהתרגשות רבה. אני מטפל בתנינים כבר כמעט עשרים שנה, והעובדה שמאז התפרצות הקורונה, החווה נסגרה לציבור והיו גם מחשבות לחסל אותה סופית, עבורי זה היה לא קל. אני שמח שהפתיחה תהיה מחר עם תחילת עונת החורף, כך יוכלו המבקרים לצפות בתנינים וליהנות מהמראה שלהם, שהוא תמיד עוצר נשימה".

ביקור בחוות התנינים כלול במחיר ביקור בחמת גדר.
*אסור להאכיל את התנינים בשום שלב.
לפרטים נוספים והזמנות: 6393* ובאתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use