12/02/2021

רשת עידן 2000 עם סניף חדש בעופר קניותר נס ציונה

בס"ד

עידן 2000 קניותר נס ציונה
צילום: ארקדי דייץ



רשת חנות הצעצועים עידן 2000 פתחה סניף חדש בעופר קניותר בנס ציונה, בקומה הראשונה בקניון (קומת הילדים). החנות החדשה משתרעת על פני כ-120 מ"ר עם השקעה של כ-750,000 ש"ח.

חנות עידן 2000 בקניון עופר קניותר נס ציונה
צילום: ארקדי דייץ



חנות הצעצועים והמשחקים "עידן 2000" תציע בסניף החדש מגוון של צעצועים לכל הגילאים. בין אם מדובר במשחקי קופסה ובין אם מדובר בצעצועי הרכבה, בובות, קורקינטים ואף ציוד לבית הספר.

מאיה נבון, מנכ"לית קניון עופר קניותר, אמרה: "פתיחת חנות הצעצועים עידן 2000 היא חלק מתהליך צמיחה של הקניותר והתמקדות באכלוס הקומה הראשונה עבור ילדים ונוער. זהו הסניף הראשון של המותג "עידן 2000" בעיר נס ציונה ובכך ייתן מענה לתושבי העיר והסביבה". כמו כן היא אמרה: "כיום הקניותר מהווה אבן שואבת לאוכלוסיית נס ציונה הגדלה ומתפתחת ולהורים וילדים הן בעיר והן מחוצה לה."

נועה בן אבו, סמנכ"לית השיווק של הרשת, אמרה כי: "עידן 2000 נמצאת בתנופת צמיחה מתמדת ומוסיפה לפתוח סניפים חדשים בנקודות אסטרטגיות. הרשת מתכננת להמשיך להתרחב גם בשנה הבאה ולפתוח עוד כשישה סניפים חדשים. הרשת מוכיחה כי ניהול נכון של מטה הרשת, טיפול זכיינים מקצועי ושיתוף פעולה הדוק עם הספקים מוביל אותה להובלת ענף הצעצועים בארץ."

רשת הצעצועים עידן 2000 נוסדה ב-1997 בדימונה ומאז צמחה והתרחבה מהדרום לישובים נוספים ברחבי הארץ. הרשת בעלת 36 סניפים בגדלים הנעים בין 120-600 מ"ר הפועלים בזכיינות.
הרשת מציעה בנוסף לצעצועים, ציוד בית ספר ואופניים וקורקינטים, גם מוצרים עונתיים כתחפושות לפורים, מוצרי קיץ לים ולבריכה וכו'.

קניון עופר קניותר בנס ציונה מקבוצת קניוני עופר כולל שתי קומות מסחר ואגף משרדים. קומת המסחר מכילה מעל 50 עסקים, ביניהם מהמותגים המובילים בארץ, ואגף משרדים המאוכלס על ידי קופות חולים, מרפאות מומחים וכו'.
החניון במקום מקורה וללא תשלום, ובין הרשתות בקניון ניתן למנות את: גולף, פוקס, שילב, סופר פארם, סטימצקי, קרביץ ועוד.

2 תגובות:

  1. מומלץ ממש בענייני ציוד לבית הספר, מגוון רחב ומחירים ממש שפויים

    השבמחק
    תשובות
    1. פרסמתי, על אף שאני יודעת שהמטרה היא הלינק. שיהיה הרבה הצלחה וכמובן, מוזמנים ליצור קשר לשת"פ עם פוסט המוקדש רק לכם. שנה טובה, מיכל

      מחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use