12/07/2022

לרגל יום המיחזור - רשת וניליה במארזים רב פעמיים למילוי גלידה

בס"ד

מארז רב פעמי למילוי גלידה של וניליה
צילום: שי כהן



לפני כמה חודשים, כתבתי לכם על הגלידות של וניליה שיצא לי לטעום בסניף הכשר שלהם בקניון איילון. והפעם אני רוצה לספר לכם על מהלך חשוב של הרשת.
לרגל יום המיחזור הלאומי החל מחר, יום חמישי ה-8/12, מציעה רשת הגלידריות האיכותית "וניליה", מארז רב פעמי לשימוש חוזר למילוי גלידה.

כלי למילוי גלידה רב פעמי של מותג וניליה
קרדיט צילום: שי כהן



כחלק מהמאבק האקלימי והצורך התוכף ועולה לשמור על איכות הסביבה, יצאה רשת וניליה במהלך ראשון מסוגו בענף המזון. במסגרת המהלך, מציעה רשת וניליה למכירה כלי רב פעמי לגלידה במשקל, המותאם למילוי חוזר.

המארז החדש בא בתור תחליף לאותם מארזי קלקר ידועים העשויים מפוליסטרן מוקצף, ומשמשים את רוב הגלידריות בשוק. אותם מארזי קלקר מהווים מפגע סביבתי חמור, והמארז הרב פעמי החדש של וניליה בא להציע מענה לבעיה זו.

המארז הרב פעמי החדש של וניליה מיועד לגלידה במשקל 1 קילו, ומיוצר באישור משרד הבריאות ומכון התקנים. המארז מתפרק לשלושה חלקים, כאשר החלק הפנימי שבו הוא חלק נשלף שניתן לשטוף במדיח הכלים.

המארז מגיע בעיצוב של צבע פסטל ורודים כצבעי המותג, כאשר כחלק ממהלך ההשקה של האריזות הרב פעמיות, תציע הרשת מבצע ללקוחות שיגיעו למלא גלידה מחדש. במסגרת המבצע, כל לקוח שיגיע לסניפים למילוי מחדש, יהנה מהנחה של 2 ש"ח ממחיר הגלידה בכל קנייה, וגם מההרגשה הטובה בעזרה לשמירה על הסביבה.

ובנוסף, מי שיגיע לסניפים עם שקית וניליה רב פעמית, יהנה מהנחה של 1 ש"ח. המארז הרב פעמי של רשת וניליה עולה 19 ש"ח, ניתן להשיג בסניפי הרשת.

רשת וניליה היא רשת גלידריות המונה 21 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מציעה גלידה המיוצרת משמנת משובחת וחומרי גלם איכותיים, תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. טעמי הגלידות מיוצרים על ידי תוספות כאלכוהול משובח, פירות טריים, חטיפי שוקולד פופולריים ועוד. הגלידה מיוצרת בכל הסניפים באופן יומיומי על המקום, ומוצעת ביותר מ-35 טעמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use