5/20/2024

זיתולה חוזרת למדפים

בס"ד

זיתולה חוזרת למדפים



בעקבות המשבר העולמי בשמן הזית, הן מבחינת המחסור בחומרי הגלם והן מבחינת עליות המחירים החדות, החליטו במותג "עץ הזית" להחזיר את המוצר זיתולה למדפים.

זיתולה חוזרת למדפים



זיתולה הינו שמן המשלב בבקבוק אחד גם שמן קנולה וגם שמן זית כתית מעולה בכמות של 10%, ובכך מעניק מיתרונותיהם הבריאותיים של שני השמנים. שמן זיתולה של "עץ הזית" עשיר בנוגדי חמצון, בשומן אומגה 3, בוויטמין E ורכיבים בריאותיים נוספים.

את השמן הנוסטלגי שחזר למדפים תוכלו לפגוש ברשתות השיווק השונות בבקבוק פלסטיק עם תכולה של 750 מ"ל, כשר בהשגחת בית יוסף ורבנות ראשית.

עץ הזית הוא מותג פופולרי בקרב הצרכנים, המעניק ערך מוסף במוצריו, בכל קטגוריה בה הוא נמצא. מוצריו הם בסיס למטעמים היוצאים מהמטבח הישראלי מזה שנים. כל מוצרי המותג עומדים בקו עליו שמה החברה את הדגש - תועלת בריאותית, קולינרית ופונקציונלית.


קיבלתי את השמן לסיקור והכנתי איתו עוגת חלווה שוקו צ'יפ נפלאה וטעימה



קיבלתי את השמן לסיקור והכנתי איתו עוגת חלווה שוקו צ'יפ נפלאה וטעימה. טעם הזית לא מורגש, והעובדה שהוא מוסיף כאן יתרונות בריאות לעוגה זה פשוט מעולה. את המתכון לעוגת חלבה שוקו צ'יפ תוכלו למצוא כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use