8/15/2022

מתכון לעוגיות רוגלך מ-3 מרכיבים בלבד עם קמח הארץ

בס"ד

עוגיות רוגלך מ3 מרכיבים



טחנת "קמח הארץ" משיקה בימים אלה סדרת קמחים צרפתית חדשה שיצאה לשוק - "קמח צרפתי לקונדיטוריה" ו-"קמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים".

קיבלתי להתנסות את הקמח הצרפתי לקונדיטוריה והחלטתי להכין איתו מתכון סופר פשוט וסופר טעים לעוגיות רוגלך רכות ופריכות מ-3 מרכיבים בלבד.

עוגיות רוגלך 3 מרכיבים מקמח צרפתי לקונדיטוריה של קמח הארץ



את הקמחים של "קמח הארץ" יצא לי להכיר בשנה האחרונה, וכל קמח שלהם הוא פשוט סיפור הצלחה. בין אם מדובר בקמחים עבור קהל האופים הביתי ובין אם מדובר בקמחים עבור הקהל המוסדי, המקצועי. הדאגה שלהם לייצר ולייבא את הקמחים הכי איכותיים, ובדיקתם במאפייה הצמודה לטחנה בטרם השיווק, היא זו שמבטיחה פעם אחר פעם שהקמחים המגיעים אלינו הצרכנים הם ברמה הכי גבוהה ואיכותית שיש.

וגם כאן, בסדרת הקמחים החדשה של "קמח הארץ", הם דואגים בדיוק לזה. הסדרה החדשה מיובאת מטחנת הקמח Moulins Bourgeois בצרפת, הפעילה עוד משנת 1895. הטחנה הנחשבת לאחת מהמובילות בצרפת, נמצאת מזרחית לפריז, עיר האורות, ואת קמחיה ניתן למצוא במאפיות והקונדיטוריות מהטובות באזור. גרעיני החיטה נבחרים בקפידה מיבולים ברדיוס של כ-100 ק"מ מהטחנה, וחוץ מבקרת האיכות, במקום פועלות שלוש מאפיות הבודקות את טיב הקמחים.


עוגיות רוגלך מקמח של קמח הארץ



הקמח הצרפתי לקונדיטוריה T45 הוא קמח חיטה לבן איכותי, המופק ממרכז גרעין החיטה. הקמח דל בגלוטן עם מרקם רך המאפשר להפיק מאפי קונדיטוריה שונים כעוגות, עוגיות ועוד ברמה הגבוהה ביותר.

קמח החיטה הצרפתי לבריוש ומאפי שמרים T55 הוא קמח חיטה לבן, רב תכליתי, העשיר בחלבון. מדובר בקמח צרפתי קלאסי, האופייני מאוד למטבח הצרפתי ולמאפים עתירי החמאה כמאפי שמרים, בריוש ועוד. הקמח מאפשר להגיע לתוצאות מובחרות תודות ליכולתו להכיל כמויות חמאה רבות, קרמים ופירות, תוך שמירה על הטעם והאיכות של הבצק.


עוגיות רוגלך מבט מבפנים



איפה ניתן לרכוש?
את הקמחים של "קמח הארץ" ניתן לקנות בחנות האינטרנטי של החברה, כאן. מחיר לקילו קמח - 10 ש"ח.

"קמח הארץ" הוקמה בשנת 2009 במושב כוכב מיכאל. טחנת הקמח הישראלית מייצרת ומשווקת קמחים איכותיים, כאשר אלו נטחנים עם הגרעין בשלמותו, כולל הסובין והנבט. בנוסף, הטחנה מייבאת קמחים מטחנות הקמח המובילות בגרמניה, צרפת ואיטליה.

את הטחנה ייסד אמנון ברזין, תוך חזון לתת מענה לאופה הביתי והמקצועי, קמחים איכותיים ומוכרים לצד מיוחדים ונדירים. בין הקמחים, ניתן למנות: קמחים מלאים שונים, קמח פיצה, קמחי פרימיום, קמחים מדגנים עתיקים ועוד. כמו כן, הטחנה משווקת את המותג נטול הגלוטן "מולינו", הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. בצמוד לטחנת הקמח, ממוקמת מאפיית המקום המספקת לחמי מחמצת טריים, ובודקת את הקמחים השונים שהחברה משווקת ובכך מהווה מקום לימוד ועזר עבור כל החפצים בהתמקצעות וידע בקמחים אלו.


עוגיות רוגלך בציפוי סוכר מ-4 מרכיבים



לפני שנגיע לעוגיות הרוגלך שהכנתי ממש בכלום זמן, אתם יותר ממוזמנים לנסות את המתכונים הקודמים שהכנתי עם מגוון קמחי החברה, ביניהם: עוגיות שוקולד צ'יפס ושיבולת שועל מקמח כוסמין מלא ומאפה לחם שטוח בAIRFRYER.

את עוגיות הרוגלך הכנתי מ-3 מרכיבים בלבד (טוב, 4 אם סופרים את אבקת הסוכר שפיזרתי מעל) ובלי מיקסר בכלל. את העוגיות הכנתי מהקמח הצרפתי לקונדיטוריה המכיל שמרים, ועוזר להתפחת הבצק.





עוגיות רוגלך נוטלה מ-3 מרכיבים/מתכון: מיכל Con Delight  עם תענוג
המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליים
המרכיבים לכ-15 עוגיות:
1 כוס קמח צרפתי לקונדיטוריה
1/2 כוס ממרח נוטלה
1 ביצה L

אבקת סוכר, לפיזור (אופציונלי)

אופן ההכנה:
1.מחממים תנור ל-180 מעלות, טורבו.
2.שמים בקערה את הקמח, הנוטלה והביצה ולשים היטב ידנית, עד לקבלת בצק אחיד.
3.מרדדים את הבצק על משטח מקומח קלות, לעלה דק.
4.חותכים את הבצק למלבן ישר ואת המלבן חותכים לחצי לאורכו.
5.חותכים כל רצועת בצק למשולשים ומגלגלים לרוגלך.
6.מעבירים לתבנית עם נייר אפייה. אוספים את הבצק, מרדדים שוב וחוזר חלילה.
7.אופים באמצע התנור ל-15 דקות.
8.מניחים להתקרר מעט, מפזרים אבקת סוכר אם רוצים ומגישים. בתאבון!
מקבלים עוגיות רוגלך נוטלה פריכות מבחוץ ורכות מבפנים. יש לשמור בכלי אטום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use