12/12/2021

בית דיור יוקרתי לתשושי נפש מרכז נורית נפתח ביפו

בס"ד

המרפסת במרכז נורית לתשושי נפש ביפו
צילום: שי אפשטיין



השבוע לראשונה בישראל נפתח בית דיור יוקרתי לתשושי נפש (חולי דמנציה ואלצהיימר) במרכז נורית ביפו, בסמוך למרכז פרס לשלום ומרחק הליכה מהים.
המתחם משתרע על 1 דונם עם 5,000 מטר בנוי ונפתח בהשקעה הנאמדת על 55 מיליון ש"ח.

מרכז נורית ביפו
צילום: שי אפשטיין



"מרכז נורית" הוקם ברמה גבוהה מאוד כמו של מלונות איכותיים, ועוצב על ידי האדריכל אלכס מייטליס.
המקום מתוכנן למתן טיפול מקצועי והשגחה רפואית מקיפה ואישית עבור חולי דמנציה ואלצהיימר, עם התאמה לטיפול אופטימלי כולל כל הפונקציות הנדרשות למשך 24 שעות ביממה.

במרכז נורית 4 קומות מגורים, כאשר בכל קומה לובי מפואר, מרפסת המשקיפה לנוף ים, חדר אוכל, מרפאה ומטבח. 
בכל קומה ישתכנו 24 דיירים, בחדרים בודדים או זוגיים. ובכל חדר ניתן למצוא טלוויזיה, שירותים ומקלחת מפוארים, המותאמים לצרכי המטופלים.

כמו כן, קיימות עוד 2 קומות נוספות בהם יש מכונים וחדרי טיפולים לתמיכה צמודה המותאמת לבעלי ירידה קוגניטיבית הזקוקים להשגחה, כמו מכון פיזיותרפיה משוכלל, מכון ריפוי בעיסוק, חדר גירוי חושים, בית מרקחת, מרפאה, עובד סוציאלי, דיאטנית, ריפוי בדיבור, הפעלה עם חיות, חדרי ישיבות, הפעלת בגינון ועוד.


מרכז נורית
צילום: שי אפשטיין



הצוות במרכז נורית הוא צוות מיומן עם ניסיון של שנים ורקע עשיר בטיפול בגריאטריה, וכולל בין היתר: מנהל המרכז, מנהלת רפואית, רופא גריאטר, יועץ פסיכוגריאטר, אחים ואחיות אקדמאיים מוסמכים עם תארים, פזיוטרפיסט מומחה בגריאטריה, עובדת סוציאלית, מפעילות תעסוקה בעלות תעודה ועוד.

המרכז בעל רישיון ממשרד הבריאות ובפיקוח משרד הבריאות. במקום ניתנים גם שירותים משלימים להשלמת התהליך הרפואי כמטבח מרכזי מפואר עם ארוחות שף של 5 ארוחות ביום, שירותי כביסה, שירותי טיפוח ויופי.

אורלי פיס, מבעלי מרכז נורית, אמרה כי: "מרכז נורית נועד להעניק לתשושי נפש איכות חיים גבוהה. מבדיקות שערכנו במשך השלוש שנים האחרונות זיהינו כי לא בישראל ואף לא בעולם קיים מקום אשר נותן לדיירים תשושי נפש (חולי אלצהיימר ודמנציה) חווית מגורים מלונאית שתספק להם תחושה ואיכות חיים טובה יחד עם המחלה. כאשר הדגש הוא על הרגשה של חופש ולא של חיים בבית חולים. אנו מקוים שההרגשה תחלחל למרות קשיי המחלה ותאפשר לדיירים את מיטב הטיפול המגיע להם."

מרכז נורית הוקם על ידי קבוצת "נאות אבי", חברה פרטית המתפעלת מרכזים גריאטריים עם נסיון של מעל 40 שנה בתחום הגריאטריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use