12/05/2021

DORCO מותג סכיני הגילוח משיק שני חידושים בתחום

בס"ד

סכיני גילוח דורקו



מותג DORCO הקוריאני הוא מותג סכיני הגילוח השלישי בגודלו בעולם. המותג מציג, לאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי, חידושים ושיפורים טכנולוגיים תוך שמירה על מחיר משתלם.

סכיני גילוח ארוזים DORCO



על אף עליות המחירים, לחברת דורקו ישראל חשוב לשמור על מחיר אטרקטיבי ולכן מותג הסכינים האיכותי ממשיך למכור את מוצריו באותו מחיר, כאשר מדובר על מחיר הזול יותר בלפחות 30% מהמתחרה המוביל.


סכין גילוח לנשים DORCO



חברת דורקו הקוריאנית משיקה פיתוח חדש - Dorco For Her. לאחר הצלחה של שנים בתחום סכיני הגילוח לגברים, החברה מיישמת את הניסיון שצברה ומשיקה סכין גילוח לנשים.
סכין הגילוח הנשית - Dorco For Her, מורכבת מ-6 להבים מפלדת אל חלד להענקת גילוח חלק במעבר אחד. בנוסף, הסכין והידית גמישות במיוחד להתאמת הסכין לקימורי הגוף ופס סיכוך כפול המכיל שמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור.
מבנה הסכין של DORCO מאפשר לנקות אותה בצורה נוחה על ידי זרם מים והיא בעלת עמידות לאורך זמן.

קיבלתי את הסכין לסיקור ונראה כי הסכין מאוד איכותית. ידית האחיזה של הסכין מאוד נוחה וראש הסכין הכפול נראה מאוד גמיש ונוח לשימוש. אהבתי מאוד את העובדה שהסכין מגיעה עם קופסת אחסון קומפקטית, השומרת על להבי הסכין ומאפשרת להתנייד בקלות ובבטיחות.

כמעט 85% מהנשים שניסו את הסכין, אמרו כי יחליפו את הסכין הנוכחית שלהן לסכין של דורקו. ובדיוק כמו בסכין לגבר, גם הסכין הנשית מוצעת במחיר משתלם הזול יותר בלפחות 30% ממותגים איכותיים אחרים, כולל משלוח חינם עד הבית.
מחיר הסכין הנשית: ידית + סכין ב-29 ש"ח, רביעיית סכינים ב-38 ש"ח ידית ו-12 סכינים ב-125 ש"ח.


סכין גילוח DORCO



בתחום סכיני הגברים, סכין הדגל האהובה של דורקו - Pace 6 plus, זוכה לחידוש בידית האחיזה.
בימים אלו מושקת ידית אחיזה 3D עם יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לכל צד. לא רק מעלה או מטה, אלא מעכשיו הסכין יכולה לזוז גם ימינה ושמאלה.
הידית איכותית ובעלת עיצוב ומראה יוקרתי. הסכין ארגונומית, בעלת אחיזה מוצקה בעת הגילוח ומותאמת לתווי הפנים.
מהחברה נמסר כי כ-80% ממי שמנסה את המוצר בפעם הראשונה, הופך ללקוח קבוע.
מחיר: סט סכיני גילוח פרימיום pace6 הכולל ידית+ 2 מחסניות (8 סכינים) נמכר ב-80 ש"ח בלבד (כולל משלוח חינם עד הבית).
ידית+4 סכינים ב-49 ש"ח, שמיניית סכינים ב-65 ש"ח, 12 סכינים ב-90 ש"ח.


דורקו היא חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם שהוקמה בשנת 1955 בדרום קוריאה. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מוצרים שיעניקו תמורה מעולה למחיר, במטרה להתחרות במובילה העולמית. מוצרי החברה נחלו הצלחה בארצות הברית, אסיה ואירופה, והשתלטו על נתח רציני מהשוק. 

רומן שבצ'וק, מבעלי החברה, אמר: "זה מטורף בעיניי שאנשים יעדיפו להוציא סכום אסטרונומי על הסכין המתחרה רק כי ניימאר הצטלם איתה. מקווה שהצרכן הישראלי ילמד קצת מהצרכן האירופאי לדוגמא, שם אין היתכנות למחירים כה גבוהים למוצר שכזה. זו אחת הסיבות ללמה באירופה מוצרים זולים יותר, צרכן האירופאי פשוט לא קונה מוצר במחיר מוגזם".

וי. אנד. אר, המשווקת הבלעדית של סכיני דורקו בישראל, טוענת כי מוצריה כל כך טובים שכמעט ללא פירסום, המוצר שלהם לגבר שולט כבר ב-5% מהשוק. 
בנוסף, נמסר מהחברה כי: "אנו כל כך בטוחים במוצר שלנו שאנו מבטיחים ללקוחות החזר כספי מלא במקרה של חוסר שביעות רצון".
סכיני החברה משווקים באתר דורקו, לרכישה ופרטים נוספים ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use