12/02/2021

רשת פתאל נרתמת ליוזמה לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות

בס"ד

מלון לאונרדו קלאב ים המלח
קרדיט צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל



רשת מלונות פתאל מצטרפת ליוזמה של מפעל הפיס, השלטון המקומי והאזורי ואתר "שווים", וביום חמישי ה-2.12.21 יאירו את המדינה בסגול לכבוד 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלויות בישראל.

הרודס ים המלח
צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל



רשת מלונות פתאל בחרה את מלון הרודס ים המלח ומלון לאונרדו קלאב ים המלח ליוזמה, וביום חמישי בתי המלון הללו יוארו בסגול על מנת להעלות את המודעות לאנשים עם מוגבלויות ביום הבינלאומי לשוויון זכויות.
בשנה שעברה המסר עבר דרך ערוצי התקשורת והרשתות החברתיות ל-2 מיליון ישראלים. 

ב-2.12.21, 110 מבנים בארץ, ביניהם בית הנשיא, רשויות מצפון עד דרום, גשרים, מוזיאונים, אוניברסיטאות וגם הבניין הגבוה ביותר בעולם - הבורג' חליפה בדובאי, יוארו ויגרמו להעלאת המודעות בקרב אזרחי המדינה.

"לילה סגול" יישא השנה את דגל השילוב של אנשים עם מוגבלות בעבודה, כחלק מפרויקט "שווים בתעסוקה", בו רשת פתאל גם כן לוקחת חלק.
במסגרת השיתוף פעולה, הרשת מציעה קורסי הכשרה במלונותיה עם עבודה מובטחת למי שיסיים את הקורסים בהצלחה. הקורסים המוצעים הם קורס בתחום הבישול וקורס בתחום המכירות והשירות, אשר יציעו לימודים תאורטיים והתמחות מעשית.

אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל, אמרה: "זוהי זכות גדולה מאוד עבור רשת מלונות פתאל להצטרף ליוזמה החשובה להעלאת המודעות ובנוסף, להשתלב בפרויקט החשוב שמשקף את ערכי החברה. ערך המעורבות בקהילה ושילוב אנשים עם מוגבלויות הינו חלק בלתי נפרד מסדר היום של הרשת, מיום הקמתה ולכן החיבור מבחינתנו הוא מבורך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use