12/11/2021

מלון היוקרה David Tower במחיר מיוחד לדצמבר

בס"ד

חדר במלון דיוויד טאוואר
קרדיט צילום: סימלפקס 360



חודש דצמבר ידוע כחודש האהוב על המטיילים המחפשים שילוב של פינוק וקולינריה. מלון היוקרה דיוויד טאוואר בנתניה, המשתייך לסדרת מלונות היוקרה Mcgallery Hotel Collection מבית ACCOR הבינלאומית, מציע בדיוק את זה. 
בחודש דצמבר, תוכלו להנות ממחירים מיוחדים לחופשת ספא זוגית במלון היוקרתי עם ארוחת בוקר מצוינת ופינוקים נוספים.

חדר אוכל DAVID TOWER
קרדיט צילום: סימלפקס 360



מלון ספא David Tower העירוני משלב בין התרבויות השונות לבין עולמות הפנטזיה והמציאות, ומהווה מקום מרגוע מחיי היומיום. המלון מעניק רמת שירות ואיכות הגבוהה ביותר בישראל תוך הקפדה על אירוח מהודר ואלגנטי.
הכניסה למלון היא למבוגרים בלבד, כאשר ילדים מורשים להיכנס למלון בליווי הורים מגיל 16 ומעלה, וזאת על מנת לאפשר לאורחים להנות מזמן איכות ושלווה.

ארוחת הבוקר המשודרגת במלון מציעה תפריט עשיר ומגוון עם מגוון מנות המתאימות לקהלים רבים, בין האפשרויות ניתן למנות: לחמי מחמצת שונים, לחמניות ביס ודגנים, באגט, בורקס חמאה בולגרית, שלל ממרחים כטפנד זיתים, עגבניות מיובשות, פסטו ולימון כבוש, גבינות בוטיק שונות, שלל סלטים, עמדת בריאות עם יוגורט, פירות יבשים, גרעינים, לחם ללא גלוטן, ריבה ללא סוכר ועוד; עמדת מנות חמות עם אומלטים, שקשוקות, פשטידות, פיצה ואנטי פסטי וקינוחים כקראפ צרפתי, פירות שלמים וחתוכים, עוגות, קרואסונים, מיצים טבעיים ובריאותיים כספירולינה, תפוזים ועוד וקפה הכי איכותי במגוון טעמים.
מארוחת הבוקר יכולים להנות גם מי שאינם אורחי המלון, בתשלום של 120 ש"ח לאורח חיצוני.

חדרי האקזקיוטיב במלון הפכו לאחרונה לחדרי אקזקיוטיב ספא. החדרים רחבי ידיים עם מרפסת ונוף לים וכוללים קפסולות ריח ייחודיות, אמבט עם שמנים, משקאות במיני בר והפתעות נוספות.


בריכה פנימית במלון דיוויד טאוור
קרדיט צילום: איתי סיקולסקי



במלון ספא Via Maris, ספא ברמה הגבוהה ביותר שעוצב בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי העולם עבור אהובתו.
ספא המלון מציע מגוון טיפולים כדוגמת:
המסע לתאילנד - תרכובת עשבים ייחודית העטופה בכדורי צמר מושרה במים חמים ואת החליטה מספיגים בגוף המטופל תוך עיסוי בטכניקת עיסוי תאילנדי.

המסע למלזיה  - מקלות במבוק מחוממים משמשים בטכניקת עיסוי עמוק ועוצמתי לשחרור שרירים, גידים ורצועות.

המסע לסין ויפן - טיפול עם טכניקות טווינה המבוסס בעיקרו על הפעלת מניפולציות רצופות על גוף המטופל במטרה לשחרר חסימות אנרגטיות. בהמשך, העיסוי מתמקד בלחיצות אצבע לאורך ערוצי אנרגיה בגוף עד לעיסוי בכפות הרגליים.

המסע למרוקו - הטיפול מתחיל בפילינג גוף עדין במיוחד עם קליפות תפוזים טבעיות ותרכובת שמן הארגן. ולאחר ניקוי הפילינג מהגוף, המטופל מקבל עיסוי עדין להחדרת שמני הארגן בכל הגוף.

במהלך חודש דצמבר, תוכלו להנות ממגוון מבצעים, למשל חבילת סופ"ש זוגית הכוללת 2 לילות בחדר סופרייר עם כניסה לספא החל מ-1,800 ש"ח; חבילת אירוח באמצע שבוע בחדר דה לקס עם נוף לים וארוחת בוקר וזוג טיפולים בספא החל מ-1,450 ש"ח, וחבילת ליל חמישי בספא עם כניסה זוגית למתקני הספא בימי חמישי עד השעה 22:00, טיפול 45 דקות לכל אחד מבני הזוג וכוס יין ב-750 ש"ח.

מלון David Tower הוא מלון שנבנה בהשראת הסיפור של הסולטאן דאוד פאשה ואהובתו. הסולטן החליט לבנות מגדל מפואר העשוי כולו זהב עבורו ועבור אהובתו, על אחד הצוקים בקרבת הים התיכון. צבע הזהב מלווה את אורחי המלון מרגע כניסתם למקום, דרך המסדרונות ועד ההגעה לחדרים.

המלון הוקם לפני כ-5 שנים וממוקם על קו חוף הים של נתניה, במרכז העיר, בסמוך לכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ושוק נתניה הצבעוני.
המלון מכיל 75 חדרים וסוויטות בעיצוב אקלקטי המשלב בין המזרח למערב עם כל פריטי הנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית.
חדרי השינה מעוצבים כמו בארמון יוקרתי עם שלל פינוקים להענקת חופשה שכולה זהב עם ספא, חדרי ישיבה מאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ועוד.

ספא VIA MARIS משתרע על 1,000 מ"ר עם הקפדה על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההיגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטנים והכול לצד נוף פנורמי לחוף הים של נתניה.
הספא נותן מענה מושלם לחובבי הספא עם חדרי טיפול המאובזרים במיטות חשמליות, מתכווננות ואקסקלוסיביות מבית NILO עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה, חדר כושר עם מכשירים מתקדמים מבית Techno Gym בליווי צמוד.
המלון דוגל בתפיסת ה-WellBeing, כאשר כל חדר מגיע עם מיטה בעלת מזרן ייחודי עליו משטח פלומת נוצות ייחודי של My Bed By Sofitel מבית היוצר של ACCOR הבינלאומי.

כתובת המלון: DAVID TOWER, רחוב דוד המלך 8, נתניה.
לפרטים נוספים, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use