4/17/2024

סיפורה של איימי ווינהאוס - ביקורת סרט

בס"ד

באדיבות טוליפ אינטרטיינמנט



סיפור חייה של איימי ווינהאוס הוא מאוד טרגי ועצוב, ובסרט החדש "סיפורה של איימי ווינהאוס" בהפצת טוליפ אינטרטיינמנט בישראל, מקבלים הצצה אל חייה של אחת מהיוצרות האהובות בעולם שיצרה אלבום מוזיקלי פופולרי ביותר - Back to Black.

באדיבות טוליפ אינטרטיינמנט




הסרט מובא מנקודת מבטה של איימי, ומתחיל בכך שהיא אומרת שהיא פשוט רוצה שהמוזיקה שלה תיגע באנשים, והחומריות והכסף פחות מדברים אליה. ההתמקדות בסרט היא במערכת יחסית אחת עם בן הזוג שלה ובעלה דאז בלייק פילדר, שגרמה לה לכל כך הרבה כאוס בחייה, אך גם הביאה לעולם את האלבום הפופולרי ביותר שלה - בק טו בלאק.
עלייתה ונפילתה קרו בגלל אהבה אחת, כך לפחות הסרט מציג זאת, אולם כנראה שלא כך הם הדברים בדיוק, כך שהסרט מבוסס על חייה אבל לא מספר בדיוק את כל מה שקרה בהם.

בעבר יצא גם סרט דוקומנטרי הקרוי באותו שם, המציג פוטאג' מקורי של ווינהאוס, אך אביה של איימי לא אהב את איך שהציגו את ביתו בסרט ורצה לערוך תיקון, כנראה בדמות הסרט הקולנועי הזה.


באדיבות טוליפ אינטרטיינמנט




השחקנית המגלמת את איימי נותנת כאן הופעה מרשימה, וממש הופתעתי לגלות שאת שיריה של איימי וויינהאוס בסרט, לא שרו כליפ סינק אלא השחקנית הראשית שרה בעצמה באופן מרשים ומדהים לא פחות, שאפילו לא היה לי מושג שזו היא ששרה את השירים.

הסרט באורך שעתיים מצליח לעניין לאורך כל הדרך, אך מאוד התאכזבתי מהסוף של הסרט שלא שמו בו Footage אמיתי, צילומים אמיתיים של איימי וויינהאוס האמיתית, אחרי הכל מדובר על סרט על חייה של הכוכבת הבריטית.





סיפורה של איימי ויינהאוס
הפצה עולמית: UNIVERSAL PICTURES
הפצה בארץ: טוליפ אינטרטיינמנט ישראל
בימוי: סאם טיילור ג'ונסון
שחקנים: מריסה אבלה, ג'ק אוקונל, אדי מרסן, לזלי מנוויל
אורך הסרט: 122 דקות, מתורגם.
דירוג: 7/10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use